Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

4th of july sale

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
marcel1407
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

4th of july sale

Bericht door marcel1407 »

weet iemand of er een speciale 4th sale is in de fameuze shops in miami.
ik hoor het graag van jullie.
bedankt alvast.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: 4th of juli sale

Bericht door LittlePhoenix »

Nee, volgens mij geen speciale sale (denk eigenlijk dat er aardig wat winkels gesloten zullen zijn), maar ik zie nu al veel red/white/blue spul in de aanbieding.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij waren 3 jaar geleden in NY en toen was er in elke winkel echt superveel sale. De meeste winkels hadden in die periode reguliere sale 30-50%, maar voor de 4th of July was het voor 1 dag 70%. Wij hebben nog een poosje met en winkelmedewerkster staan praten (bij Saks 5th) die de balen er in had, want ze hadden de avond ervoor alle bordjes moeten vervangen naar 70% en diezelfde avond al die bordjes weer terug vervangen naar de reguliere sale.

Wij vertrekken morgen en zijn met de 4th in NY, dus hopen stiekem een beetje op hetzelfde als drie jaar terug. Miami is geen NY, maar ik kan me haast niet voorstellen dat daar zoveel verschil tussen zit?
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

@Little Phoenix
Steeds meer en meer winkels beginnen al black Friday sales op Donderdag ochtend, zou me niets verbazen dat er meer en meer winkels nu ook op the 4th open gaan zijn. nog 2 weken en weer lekker lang weekend!!! :thumbup:
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: 4th of july sale

Bericht door LittlePhoenix »

Heb hier eens rondgevraagd en de meeste winkels zijn blijkbaar toch gewoon open. Was een beetje verbaasd eigenlijk. Maar dit is pas ons 2e jaar hier dus ben nog niet echt bekend met plaatselijke gebruiken. Wij gaan ook eigenlijk nooit winkelen op die dag. We lopen mee in de parade, of, als we bij m'n schoonouders zijn, zijn druk met de koeien en gaan 's avonds naar het vuurwerk. (geen idee eigenlijk waarom schoonpapa op feestdagen altijd de koeien of de hekken wil doen :lol: ).
Weet alleen uit ervaring dat in ons kleine stadje in Texas en in ons kleine stadje in Utah veel winkels dicht zijn. In Texas was zelfs de Wal Mart gesloten!

Maar hier in SoFlo zijn dus veel winkels wel open. Weer wat nieuws geleerd.
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: 4th of july sale

Bericht door Petticoat »

Was vorig jaar tijdens 4th of July in New York. Inderdaad in elke winkel extra korting. Winkels sloten alleen wel eerder dan normaal (rond 6 uur of zo).
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer