Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Homeaway villa
-
- Amerika-ontdekker
Homeaway villa
Ik heb via Homeaway een leuke villa met zwembad gezien in Indian ridge. Ik heb zelfs telefonisch contact gehad met de eigenaar. Over de telefoon klonk hij aardig. Ik vind het alleen zo spannend allemaal.
1) Heeft iemand een villa gehuurd in Indian Ridge en wat waren jullie ervaringen?
2) Hebben jullie nog tips over wat ik de eigenaar eventueel kan vragen ( misschien ben ik wat vergeten)?
3) Hebben jullie een verzekering bij Homeaway afgesloten?
Hoop vragen maar vind het een hoop geld om meteen akkoord te gaan!
1) Heeft iemand een villa gehuurd in Indian Ridge en wat waren jullie ervaringen?
2) Hebben jullie nog tips over wat ik de eigenaar eventueel kan vragen ( misschien ben ik wat vergeten)?
3) Hebben jullie een verzekering bij Homeaway afgesloten?
Hoop vragen maar vind het een hoop geld om meteen akkoord te gaan!
Re: Homeaway villa
Wij hebben afgelopen mei een villa gehuurd via Homeaway. Ik heb per mail contact gehad met de eigenaar van de villa. Alle mails werden netjes en snel beantwoord. Dit was alleen niet in Indian Ridge maar in Windsor Hills. Ik kan me niets herinneren over verzekeringen. De betalingen liepen allemaal via de website van Homeaway, via de creditcard. Maar volgens mij zijn er ook eigenaren aan wie je het direct zelf moet betalen, maar dat vertrouwde ik niet zo. De borg kreeg ik ongeveer twee weken nadat we thuis waren teruggestort op mijn creditcard.
2 weken voordat we vertrokken kregen we van de eigenaar een mailtje met alle informatie over hoe we het park op konden komen en hoe we de villa binnen konden komen (was een cijferslot). En we kregen telefoonnummers van de lokale beheerder die we konden bellen als er problemen mochten zijn.
2 weken voordat we vertrokken kregen we van de eigenaar een mailtje met alle informatie over hoe we het park op konden komen en hoe we de villa binnen konden komen (was een cijferslot). En we kregen telefoonnummers van de lokale beheerder die we konden bellen als er problemen mochten zijn.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Indian Ridge is een wat oudere woonwijk. Wij vonden het een beetje "shabby" en ik zou zelf hier niet huren.
Probeer eens met google maps of zo, rond te kijken in de wijk(vraag het adres aan de verhuurder)
En je kunt natuurlijk altijd de home away verzekering afsluiten.
Probeer eens met google maps of zo, rond te kijken in de wijk(vraag het adres aan de verhuurder)
En je kunt natuurlijk altijd de home away verzekering afsluiten.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb via earth Google gekeken! Ik vond het zelf wel meevallen. Op youtube had ik ook naar een filmpje gekeken waar de buurt in voor kwam. Het betalen gaat via Homeaway. Ja ik neig naar het te doen. Volgens die man is het ook wel een veilige buurt! Heb hem al 3 e-mailtjes gestuurd en gesproken via de telefoon. Het huis staat ook op zijn naam (lang leve internet) dus ja, alles lijkt veilig!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2107 Weergaves
-
Laatste bericht door winterpark
-
- 2 Reacties