Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips Florida november 2014

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Stef82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Tips Florida november 2014

Bericht door Stef82 »

Hallo iedereen,

Ongeveer halfweg november (data staan nog niet vast) zouden we een 10-tal dagen naar Florida willen afreizen. Dit stuk van de USA is voor ons nog totaal onbekend.
Mijn idee was om een aantal dagen in Miami te blijven, Everglades NP te bekijken en naar Key West te rijden.
Heeft er iemand tips om het aantal nachten (~9) te verdelen onder deze bestemmingen? Of andere dingen die we zeker moeten gezien hebben? Pretparken zijn in ieder geval niet aan ons besteed.

Alvast bedankt!

Stef
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Tips Florida november 2014

Bericht door Vito »

Wij hebben 10 nachten laatste keer als volgt verdeeld: 3 nachten Fort Lauderdale (boven Miami), 4 nachten Marathon (een uurtje boven Key West) en 3 nachten Napels.
Mooie verdeling en ruim voldoende tijd om te shoppen, sightseeing en de Everglades.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Wellicht haal je wat uit ons reisverslag van dit jaar (zie onder) 12 dagen uit en thuis en een prima vakantie gehad. Komend jaar weer wat langer!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

Zoals hierboven al wordt aangegeven, lees blogs. Dat is iets wat ik altijd doe en daar haal ik altijd heel veel leuke tips uit. Aan de hand van die tips bepaal ik meestal een route.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
fmulder
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door fmulder »

Ik droom nog wekelijks over het heerlijke ontbijt bij the News Cafe in Miami, South Beach. Fiets huren in Miami is ook leuk en makkelijk net als in Key West. Wij deden 9 dagen rondje Florida en dat was prima te doen. We sliepen in Key West in het Palms Hotel. Goed hotel midden in een woonwijk en daarmee heel eigen en je bent meteen in de juiste sferen.
Edekees
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Edekees »

Als je Naples opneemt, huur daar dan ook een dag een motorboot. Qua omgeving erg leuk/mooi en vrijwel zeker dat je Dolfijnen, bijzondere vogels, mooie witte stranden (Marco Island bv) etc ziet. Rijbewijs is genoeg en het is echt een hele leuke ervaring. Was voor ons de 1e keer daar, ging prima. Prijsindicatie $ 200 voor een dag.
(Dit jaar 3 dagen boot bij Ft Meyers gehuurd, is qua omgeving stuk minder leuk. Veel te weids.)

Veel plezier

Kees
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer