Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd bij hotel/AirBNB in Miami maart 2015.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
JasperFC
Amerika-ontdekker

Hulp gevraagd bij hotel/AirBNB in Miami maart 2015.

Bericht door JasperFC »

Hallo allemaal,

Ik heb de zoekbalk van het forum Miami en Hotel ingevoerd en toen kwam ik in dit topic ik uit. Het trok mijn interesse omdat ook het Ultra Music Festival wordt besproken. Ik ga daar in maart 2015 namelijk naartoe met een vriend van mij. Het wordt ons eerste bezoek aan Amerika. De kaarten zijn al binnen, maar we moeten nog wel een hotel regelen, hetgeen ik zeer moeilijk vind. We zullen die dagen natuurlijk veel buiten de deur zijn, dus het hoeft geen gigantische en luxe kamer te zijn. We willen echter niet in een stoffig motel terecht komen waar je de kamer ook voor een uurtje kunt boeken (als jullie begrijpen wat ik bedoel).

Prijs speelt natuurlijk een rol hierin. Eigenlijk willen we per nacht niet meer dan 100 euro uitgeven. Ook AirBNB is nog een optie, maar hier heb ik nog geen ervaringen mee. Ik zou het top vinden als jullie met mij mee willen denken en misschien adressen hebben waar jullie positieve ervaringen mee hebben.

Alvast bedankt!

ps. Als ik dit topic verstoor dan hoor ik graag in welk topic ik wel moet zijn. Mijn zoekopdracht leverde behoorlijk wat resultaten op, waardoor ik niet goed wist waar ik moest zijn :)

* Note mod: onderwerp eigen topic gegeven.
anoukb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hulp gevraagd bij hotel/AirBNB in Miami maart 2015.

Bericht door anoukb »

Hoi JasperFC,

Leuk om te lezen dat je ook naar UMF gaat, wij ook! Ook de eerste keer?
Hoop dat jij meer geluk hebt gehad wat betreft de kaartverkoop?! 8) toen wij eindelijk uit de wachtrij kwamen waren alle goedkopere kaarten al op :sadcry:

Maargoed we gaan! :clap:
Wij hebben begin juli al een hotel/appartement geboekt, gezien het feit dat bijna alle hotels rond het festival al uitverkocht zijn. Wij zitten in Fortune House Hotel Luxury Apartments op ongeveer 30 minuten lopen van Bayfront Zpark, waar het festival is.

Ik zag dat je via UMF ook hotels kunt reserveren, maar die zijn waarschijnlijk boven jullie budget.
Het is denk ik goed om te bedenken wat je wilt?! Dichtbij het festival terrein en dus iets meer betalen of verder weg en dus goedkoper, maar bedenk je dan wel goed hoe je van en naar het terrein gaat. Taxi kost uiteraard weer geld.
Dat is denk ik een goede afweging om te maken
April 2016: NY en Florida
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
ksanthony
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ksanthony »

Hey JasperFC ,

Ultra is ZALIG ! Voor mij het beste elektronische festival ter wereld.

Nu qua verblijf heb je 2 opties , of je logeert downtown , waar na het festival net iets minder te doen is qua feestgedruis dan op South Beach (al heb je downtown ook je fair share aan discotheken hoor). Dit is volgens mij het goedkoopste alternatief.

Ikzelf heb vorige keer een appartementje gehuurd op Ocean Dr. zalig als je er nog een paar dagen buiten het festival aan vastkoppeld.
Wij verbleven toen in The Barbizon Beach Club , deze appartementen zijn allemaal eigendom van twee Italiaanse vriendinnen (Luisa & Helena) en wij waren zeer tevreden !
Het nachtleven is veeeeel uitgebreider op South Beach.
Het enige probleem dat wij ondervonden aan verblijven op SoBe was een taxi vinden van het festival naar SoBe te gaan (tenminste toch als je blijft tot de laatste minuut.)
Dit probleem hebben wij echter telkens kunnen oplossen door mee te rijden met een aantal locals die zelf voor taxi gingen spelen.

Dit jaar ben ik in deze periode ook in Florida , maar we gaan Miami maar 3 dagen aandoen. Komen aan op de laatste dag van Ultra. We laten het festival dit jaar aan ons voorbij gaan , omdat de tickets toch vrij duur waren en er staan nog een aantal kostelijke tripjes op de planning... Wij hadden eerst het Blue Moon hotel geboekt , maar hebben dit uiteindelijk geswitched naar het Fashionhaus hotel. Reacties lijken me OK , en de ligging kan er ook best mee door :)
Afbeelding
JasperFC
Amerika-ontdekker

Bericht door JasperFC »

Bedankt voor jullie reacties Anouk en Anthony! Ik ben heel benieuwd naar Ultra, ben daar nog nooit eerder geweest. Ik ben drie keer op Tomorrowland geweest en tot nu toe is dat by far het beste festival waar ik ooit geweest ben. Ultra is natuurlijk een totaal ander festival en ik ben heel nieuwsgierig naar die ervaring!

Qua verblijfplaats heb ik niet echt een voorkeur. Dicht bij is natuurlijk leuk, maar wel druk. Een stukje van het feestgedruis afzitten vind ik daarom ook niet heel erg. Homestead bijvoorbeeld vind ik wel weer te ver weg. Op dit moment heb ik het Shalimar Motel http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... orida.html op het oog. Qua locatie en prijs is dat denk ik het beste te doen.

@ksanthony kun jij een richtprijs geven voor wat jullie kwijt waren bij The Barbizon Beach Club?
@anoukb wel slim inderdaad om in juli al te boeken, hadden wij ook moeten doen! Uiteindelijk hebben we echter pas last minute besloten dat we écht naar Ultra (plus een reis door Amerika) wilden. We hadden een 'beetje' geluk met de kaartjes. De goedkoopste tickets waren al uitverkocht, maar we hebben de Tier 2 tickets wel weten te bemachtigen. Nog steeds geen koopje, maar ik verwacht dat het het dubbel dwars waard zal zijn!

Het klopt inderdaad dat je via UMF zelf ook hotels kunt boeken, maar dat zijn niet de goedkoopste opties. Met hoeveel personen gaan jullie en blijven jullie daarna in Florida rondreizen, gaan jullie verder Amerika in of weer terug naar huis?

Groet van Jasper
ksanthony
Amerikafan

Bericht door ksanthony »

Ik weet dat wij toen voor onze condo ongeveer een 900 à 1000 $ betaald hebben (voor 2 weken), wat dus echt belachelijk weinig was.
Toen ik dit jaar de prijzen checkte zat je wel een stuk hoger , voor een iets grotere condo , 1 week , dacht ik rond de 1400$
Afbeelding
anoukb
Amerika-ontdekker

Bericht door anoukb »

Hey Jasper,

Wow! Dan heb je zeker geluk gehad.
Wij zaten om kwart voor 7 start klaar met 4 apparaten (ipad, Mac, telefoons) om de kaarten te bestellen. Net voor zeven even afgeleid en te laat! Minimaal 40 minuten in de wachtrij, refreshen had geen zin..

Ik en m'n vriend hebben ook onze vakantie min of meer op Ultra afgestemd.
Gaan er na nog 2,5 week rondreizen. Dus UMF is het startpunt, daarna de Keys, dan via de westkust naar New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta en dan via oostkust van Florida weer terug. Voor veel mensen een te groot rondje, maar wij zijn nogal van de afwisseling 8)

Jullie?
JasperFC
Amerika-ontdekker

Bericht door JasperFC »

Ja we hebben zeker mazzel gehad. Ik zat ook al ruim op tijd klaar, maar toen bleek dat de 'poorten' doorleuk om 5 voor 7 al open waren gegaan, want ik opende 2 minuten voor 7 de site en toen kwam ik al in de rij terecht. Pech gehad dacht ik toen, maar op de een of andere manier was de vriend waarmee ik ga binnen 5 minuten binnen, terwijl hij de site later laadde.. Geluk dus :)

Wij komen 25 maart aan in Miami en houden het de 31e voor gezien wat Florida betreft. We komen dus puur voor Ultra die kant op. Daarna pakken we een vlucht naar Chicago, om daar een aantal dagen te verblijven. Vanaf daar pakken we de auto (moeten we nog huren) en gaan we via Route 66 richting de westkust, waar we dan nog een week of 2 hebben.

Ook wij hebben dus niet de meest logische reis samengesteld, maar zo is de reis in ieder geval wel erg divers (denk ik;))
anoukb
Amerika-ontdekker

Bericht door anoukb »

Zo zeker geluk met de kaarten!

Jullie gaan zeker een diverse reis tegemoet! Al eerder aan de westkust geweest? Waar gaan jullie precies heen?
JasperFC
Amerika-ontdekker

Bericht door JasperFC »

We zijn allebei nog nooit in de Verenigde Staten geweest, dus alles zal nieuw zijn voor ons! We zullen natuurlijk LA, Las Vegas en San Francisco bezoeken en een aantal nationale parken (Yosemite, Death Valley, Grand Canyon, misschien Bryce Canyon). Verder moeten we de reis de komende weken verder gaan inplannen. Op dit moment zijn de aankomst en vertrekdata het enige wat vast staat (en UMF natuurlijk).

Even voor de duidelijkheid. Een bezoekersvisum is niet per se nodig voor Amerika toch? ESTA volstaat ook?
anoukb
Amerika-ontdekker

Bericht door anoukb »

JasperFC schreef:We zijn allebei nog nooit in de Verenigde Staten geweest, dus alles zal nieuw zijn voor ons! We zullen natuurlijk LA, Las Vegas en San Francisco bezoeken en een aantal nationale parken (Yosemite, Death Valley, Grand Canyon, misschien Bryce Canyon). Verder moeten we de reis de komende weken verder gaan inplannen. Op dit moment zijn de aankomst en vertrekdata het enige wat vast staat (en UMF natuurlijk).

Even voor de duidelijkheid. Een bezoekersvisum is niet per se nodig voor Amerika toch? ESTA volstaat ook?

Leuk!! Ben ik vorig jaar allemaal geweest! Zeker de moeite waard.. Vooral San Fran vond ik echt een geweldige stad in tegenstelling tot LA, dus daar zou ik niet al te lang verblijven als ik jullie was. Verder is de Grand uiteraard fantastisch, de zonsopgang is indrukwekkend!

Uiteraard kan je op het forum je route door geven zodat anderen je input kunnen geven, altijd handig :thumbup:
ksanthony
Amerikafan

Bericht door ksanthony »

Esta is voldoende ! :)
Afbeelding
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Ultra, awesome! Dat staat hoog op mijn lijstje om nog eens te bezoeken! Ik ben twee keer via AirBnB verbleven in Miami, een keer met z'n tweeen voor 60 dollar per nacht en een keer met z'n zessen voor 120 dollar. Mijn ervaring met AirBnB is op zich goed, maar het was wel beide keren (en ook de twee keer dat ik AirBnB in andere steden heb gebruikt) duidelijk een stap beneden een hotel. Het is alsof je bij vrienden gaat logeren terwijl die er niet zijn, net wat minder schoon, de lakens net wat minder fris.
JasperFC
Amerika-ontdekker

Bericht door JasperFC »

anoukb schreef: Leuk!! Ben ik vorig jaar allemaal geweest! Zeker de moeite waard.. Vooral San Fran vond ik echt een geweldige stad in tegenstelling tot LA, dus daar zou ik niet al te lang verblijven als ik jullie was. Verder is de Grand uiteraard fantastisch, de zonsopgang is indrukwekkend!

Uiteraard kan je op het forum je route door geven zodat anderen je input kunnen geven, altijd handig :thumbup:
Ik heb inderdaad al van meerdere mensen begrepen dat LA niet zo heel boeiend is. We moeten ons er nog verder in verdiepen, maar ik denk dat de kans groot is dat we daar inderdaad niet te veel tijd willen doorbrengen. We gaan nu eerst eens even kijken waar we het beste een auto kunnen huren. Het is wel fijn om te zien dat dit een actief forum is, dan weet ik zeker dat het goed komt met de routes die we willen gaan afleggen :wink:
ksanthony
Amerikafan

Bericht door ksanthony »

L.A. vond ik zelf ook niet zo wauw ! Overigens wel een topmatch van de Clippers tegen de Trail Blazers gezien , maar goed da's :offtopic:

Huurwagen boek ik persoonlijk zelf altijd via Alamo , ontzettend tevreden van de service , wagens en prijzen.
Er zijn tal van websites waar je prijzen kan vergelijken , maar ben er zeker van dat hier wel ergens een thread van zal bestaan !
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer