Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Everglades, naar Flamingo de moeite?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
lise30
Amerikafan

Everglades, naar Flamingo de moeite?

Bericht door lise30 »

Wie is er recent nog in de everglades richting flamingo gereden?
We bezoeken morgen de everglades opnieuw. Vandaag de anhingha trail gelopen. Mijn vriend wil morgen helemaal naar flamingo rijden. Canoe trails zijn er te zien op de plattegrond/map visitor centre. Ik lees op tripadvisor dat 70 miles rijden echt niet de moeite is.
Wie van jullie kan mij hier iets over vertellen.
Naast ernst coe gaan we ook nog naar shark valley en mijn vriend wil ook nog een airboat tour doen bij ten thousand islands. Volgens mij kunnen we de rit naar flamingo beter overslaan?
Tenzij iemand van jullie kan zeggen dat t wel de moeite is?
Dank je
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Everglades, naar Flamingo de moeite?

Bericht door pollyblue »

Ik ben er eens geweest. Vond het de moeite niet. Groot terrein met een grasveld en kayakverhuur.
Ben er nog geen 30 min. geweest.
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

We zijn er in maart naar toe gereden. Wilde wel eens met eigen ogen zien of het de moeite was. Als je dit op 1 dag wilt combineren met shark valley en een airboat tour, zou ik niet helemaal naar flamingo rijden. Dat is echt te veel op 1 dag. Flamingo is echt een heel eind heen en weer en hoewel ik blij ben dat ik het een keertje heb gedaan is het als je weinig tijd hebt niet echt de moeite in vergelijking met de andere delen van het park. Het landschap onderweg is redelijk hetzelfde en op het eindpunt heb je een meertje met wat vogels, je kijkt op de zee en er is een groot grasveld met het visitor center.
We zijn uit de auto gestapt hebben misschien een kwartiertje rondgekeken en zijn toen weer teruggereden.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Louise vo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Louise vo »

Wij zijn er begin dit jaar geweest. Ook naar toe gereden maar vonden het niet echt de moeite waard.
Wat je daar ziet is allemaal een beetje vervallen en lijkt niet echt meer in gebruik.
We zijn er denk ik een kwartiertje geweest en daarna weer verder gegaan.
Afbeelding
2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer