Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

fastpass hoe werkt dat?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

fastpass hoe werkt dat?

Bericht door Wendyfreely »

Ik ben me aan het verdiepen in hoe de Fastpass werkt. Ik kom er eerlijk gezegd niet uit :oops:
Ik twijfel nog of ik de kaarten bij ticketmomma wil halen of hier wil bestellen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik fastpassen kan aanschaffen en hoe ze werken?

Alvast bedankt.
RobertoBOZ
Amerika-ontdekker

Re: fastpass hoe werkt dat?

Bericht door RobertoBOZ »

Waar je ook besteld, je maakt een account aan op waltdisneyworld.com of in de app.

Hierin kan je een ticketnummer koppelen aan je account. Dat betekent dat je voor die kaartjes fastpass reserveringen kan doen, vanaf 30 dagen voor je bezoek.
Als het daar tijd voor is, zeg je op de site of in de app FP+ reserveren en selecteer de drie attracties die je wilt bezoeken. Er komt dan een voorstel van Disney en deze kan je accepteren. Vervolgens kan je met je kaartje op die tijdstippen pardoes de attractie binnenlopen.
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

Dank je wel voor je uitleg! Hmmmmmmm en nu kiezen.....hier halen of in Amerika!
Laatst gewijzigd door Aricon op 21 jun 2015, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet nodig het bovenliggende bericht volledig te quoten --> quote verwijderd.
stoffelke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door stoffelke »

Hoe vroeger je de tickets hebt, hoe vroeger je de FP kan reserveren. Dan loop je natuurlijk minder risico dat de populairste rides al vol zitten. Gebruik het systeem zekerwant het gaat je veel tijd besparen en het is toch zo leuk om een volle wachtrij voorbij te wandelen :D
Vermijd ook zeker de dagen dat er extra magic hours zijn voor disney hotel gasten, die parken zijn dan drukker.
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

stoffelke schreef:Hoe vroeger je de tickets hebt, hoe vroeger je de FP kan reserveren. Dan loop je natuurlijk minder risico dat de populairste rides al vol zitten. Gebruik het systeem zekerwant het gaat je veel tijd besparen en het is toch zo leuk om een volle wachtrij voorbij te wandelen :D
Vermijd ook zeker de dagen dat er extra magic hours zijn voor disney hotel gasten, die parken zijn dan drukker.
Ja dat ga ik zeker ook doen! Ik ben nu aan het wachten op de tickets ( besteld via undercovertourist). Wat een goede tip van die magic hours dat wist ik niet, ik ga kijken waar ik die info kan vinden!
mickeyenminnie
Amerika-ontdekker

Bericht door mickeyenminnie »

Gebruik op undercovertourist de crowd calender om te kijken op welke dagen de parken wel of niet druk zijn.
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

mickeyenminnie schreef:Gebruik op undercovertourist de crowd calender om te kijken op welke dagen de parken wel of niet druk zijn.
Bedankt voor de tip! Heb de beste datums op papier gezet :thumbup:
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

Ik heb nu een optie gedaan voor 3 attracties maar er staan geen tijden bij?!?! Ik kan ook geen tijden aanklikken. Krijg je pas tijden door bij de ingang van het park?
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

Op mijn mobiel staan wel de tijden! Vreemd! Het is in ieder geval gelukt :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer