Wij zijn van plan 2,5/3 week in de maand juni/juli/augustus naar Florida te gaan (2e keer USA, 1e keer westen bezocht). Ik heb al veel voorbij zien komen. Maar ben ook heel benieuwd of jullie goede aanvullingen en tips hebben. We gaan met 2 (kleine) kids en willen zoveel mogelijk verschillende dingen zien en meemaken.
Hieronder een opzetje van de reis die ik ongeveer voor ogen heb. Zoals je kunt zien heb ik ongeveer nog een week over, als ik me aan onderstaande zou houden. Hebben jullie goede tips én bestemmingen die ik zou moeten/kunnen doen op/in de buurt van deze route? Ook tips m.b.t tot de overnachtingsplaatsen zijn meer dan welkom. We vinden het bijvoorbeeld geen probleem een stukje te rijden van het hotel naar de bezienswaardigheden.
We zijn echt dol op de natuur (mooie national parks), een leuke stad is ook oké en andere bijzondere opties zijn uiteraard ook welkom!
En eigenlijk zouden we ook graag een sportwedstrijd bezoeken. American Football, basketball het liefst vanwege de entourage, alleen is het seizoen dan volgens mij nog niet begonnen.....
1 dag : Vliegen op Orlando
2 dagen: Orlando (pretparken en stad(?))
1 dag: Daytona (racebaan)
1 dag : Cape Canaveral (space centre)
3 dagen: Miami (stad en omgeving bekijken)
3 dagen: Key West, Key largo etc (snorkelen, zwemmen met dofijnen of andere leuke dingen)
2 dagen: Everglades (wildlife!, sowieso een airboat tour)
Ik hoor het graag!