Hallo!
Mijn vriendin en ik zijn van plan om volgend jaar (september/oktober) naar Florida te gaan.
Op internet en op dit forum heb ik al veel gelezen en ook al veel verwerkt in onze eventuele route. Uiteraard zou ik graag willen weten of ons idee mogelijk is of dat wij dingen verkeerd inschatten. Het is overigens onze eerste keer dat we naar Amerika gaan en dus alleen informatie hebben van internet of vrienden. Hieronder zal ik ons schema neerzetten zoals we het nu hebben staan. Wij willen ontzettend graag naar Graceland in Memphis en daarom gebruiken wij Atlanta als tussenstation.
De dag van aankomst/vertrek heb ik hier nog niet in verwerkt dus wellicht dat er nog twee dagen bij komen. De dagen op de Keys ben ik nog niet helemaal zeker van. Alle tips zijn dus welkom

Dag 1:
In de ochtend Miami Beach
In de middag naar Fort Lauderdale
Dag 2:
Orlando stad
Dag 3:
Dagje Discovery Cove
Dag 4:
Dagje Seaworld
Dag 5:
In de ochtend vertrek naar Atlanta (als tussenstop naar Memphis)
Gebouw Coca Cola
Birthplace Martin Luther King
CNN Studio's
Dag 6:
In de ochtend vertrek naar Memphis
Graceland
Dag 7:
Via Tupelo richting Atlanta
Birthplace Elvis in Tupelo
In Atlanta Stone Mountain Park en Phipps Plaza (voor de vrouw

Dag 8:
Aankomst rond de middag in Tampa
Kijkje nemen in Clearwater
Dag 9:
Naples
Dag 10:
Vroeg op pad richting de Everglades
Rond uur of 13:00 richting Key Largo
Dag 11:
Dagje in Key Largo
Snorkelen (John Pennekamp Coral Reef)
Kan je alleen goed snorkelen door met een boot mee te gaan? Of kan je ook zo de zee in lopen om iets moois te zien onder water?
Dag 12:
Van Key Largo naar Key West
Tijdens heen- of terugrit een tussenstop op Islamorada of Bahia Honda S.P.
Eind van de dag terug in Key Largo
Dag 13:
Key Largo terug naar Miami
Zoals jullie zien willen wij veel verschillende plaatsen aandoen in korte tijd. Wij zijn niet van het 3 dagen blijven op 1 plek.
Alle tips zijn welkom!

Groetjes,
Michael