Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida in oktober met kleine kinderen

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Reinier
Amerika-ontdekker

Florida in oktober met kleine kinderen

Bericht door Reinier »

Allen,

Na vorig jaar met het gezin (kinderen nu 4 en 2) een hele mooie rondreis door het zuidwesten van de VS te hebben gemaakt heb ik de smaak van de VS helemaal te pakken. De afgelopen jaren zijn wij soms in oktober voor 2 weken naar Tenerife gegaan, maar ik zit nu te kijken of we voor ongeveer dezelfde prijs (bijna iedereen lijkt dit jaar wel naar Spanje te willen) niet ook 2 weken naar Florida kunnen. Daar is volgens mij ongeveer hetzelfde weer. Doel van de vakantie zou voornamelijk gezinstijd zijn. Dus een lang bezoek aan Disneyland en bijvoorbeeld een bungalow of hotel met leuk zwembad met kleine glijbaan voor de kinderen. Ook een leuke speeltuin is natuurlijk dan mooi meegenomen.

Denken jullie dat zoiets voor ongeveer 3000-4000 euro te doen moet zijn? En zo ja, hebben jullie misschien tips?

Alvast bedankt!
Reinier = Rhodez
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Florida in oktober met kleine kinderen

Bericht door analogkid »

Reken op vluchten (volwassenen) voor 500-600 per persoon en een villa in Orlando (incl. zwembad) voor ca. 600 per week. Als je flexibel bent en goed alles in de gaten houdt, kunnen de vluchten ook nog wel goedkoper uitvallen (400 of zo als je geluk hebt).

Dan nog een auto huren voor ca. 150-200 per week en natuurlijk de entree tot de parken. Dat laatste is echt behoorlijk prijzig. Disney kost (afhankelijk van hoeveel dagen je wilt gaan) al gauw rond de 100 dollar per persoon per dag.

Dus ja, 4000 is een budget waar het voor moet kunnen, maar dan nog zonder entrees.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Mark & Martine
Amerikakenner

Bericht door Mark & Martine »

Hoi Reinier,

Het budget is met bezoek aan disney parken inderdaad wel wat krap. Maar het goede nieuws is dan weer dat je je in florida met kleine kinderen ook heel goed "gratis" en bijna gratis kunt vermaken op de stranden en in de natuurparken. Als ik moet kiezen tussen Spanje en Florida dan weet ik het wel :mrgreen:

groetjes!

Martine
Kida
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Kida »

Wij gaan april 2017, dan zijn onze kindjes ook 2 en 4 :)
Heb dus wel nog geen tips! Ben wel al vanalles aan het uitzoeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer