Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1 week Miami
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
1 week Miami
Beste Amerika kenners,
Graag zou ik jullie hulp en ervaringen willen hebben over Miami. Na 2 keer de west kust te hebben bezocht ben ik eigenlijk een beetje toe aan een relax vakantie, Amerika heeft mij echt in zijn greep. Mijn idee was om in augustus een dikke week miami te doen, maar meer strand en rust
maar ook wel actieve dingen tussendoor.
Is dit een aanrader?
Ik heb al veel zitten neuzen op internet maar ik heb niet veel gevonden over mensen die t hebben gedaan.
Ook twijfel ik om zon vakantie los te boeken of bij een tui bijvoorbeeld.
Alle tips en ideeen zijn meer dan welkom en jullie zullen me er goed mee helpen.
Alvast bedankt!
Graag zou ik jullie hulp en ervaringen willen hebben over Miami. Na 2 keer de west kust te hebben bezocht ben ik eigenlijk een beetje toe aan een relax vakantie, Amerika heeft mij echt in zijn greep. Mijn idee was om in augustus een dikke week miami te doen, maar meer strand en rust
maar ook wel actieve dingen tussendoor.
Is dit een aanrader?
Ik heb al veel zitten neuzen op internet maar ik heb niet veel gevonden over mensen die t hebben gedaan.
Ook twijfel ik om zon vakantie los te boeken of bij een tui bijvoorbeeld.
Alle tips en ideeen zijn meer dan welkom en jullie zullen me er goed mee helpen.
Alvast bedankt!
Re: 1 week Miami
Forumlid Pabloxl is eind februari een week in Miami geweest. Misschien heeft hij tips?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wat wil je weten als ik mag vragen. Puur qua stad zeg ik mwoah, maar... Er is in en om Miami genoeg te beleven, zeker als je stranddagen combineert met actieve dagen om je een week te vermaken. Eventueel combineer je het met één of twee nachten Key West. Er is in Miami en ook in Ft. Lauderdale genoeg ruimte voor strand, of om goed te eten of om te shoppen. Er zijn evt. een aantal musea om te bezoeken. Je kan een boottochtje maken door de baai, of de everglades in met bv zo'n airboat of dus de florida keys op.
Ik ben er in 2010 voor het laatst geweest, maar ik vraag me wel af of je in Augustus niet wegdrijft qua vochtigheidsgraad. Maargoed, daar heeft de een meer last van dan een ander.
Ik ben er in 2010 voor het laatst geweest, maar ik vraag me wel af of je in Augustus niet wegdrijft qua vochtigheidsgraad. Maargoed, daar heeft de een meer last van dan een ander.
Augustus is inderdaad loeiheet en benauwd en zo nu en dan een gigantische regenbui.
-
- Amerika-ontdekker
Super bedankt alvast voor jullie reacties
!
Mijn vriend en ik zitten helaas een beetje gebonden aan de maand augustus, had inderdaad al gelezen dat t weer niet altijd mee kan zitten.
Nou mijn vraag was eigenlijk of mensen het aanraden om een week in Miami te blijven puur voor strand en relax maar met een beetje activiteiten er tussen, en aangezien
we dit jaar helaas niet zon budget hebben als vorig jaar in de west kust, en ik toch heel graag terug wil naar Amerika leek dit voor mij misschien een oplossing.
De vluchten wat ik uit heb gezocht zijn namelijk t duurste niet, kwam soms uit tussen de €400 en €500 pp, maar het verblijf in Miami daarin tegen wel weer. Iemand daar misschien ook wat tips voor?

Mijn vriend en ik zitten helaas een beetje gebonden aan de maand augustus, had inderdaad al gelezen dat t weer niet altijd mee kan zitten.
Nou mijn vraag was eigenlijk of mensen het aanraden om een week in Miami te blijven puur voor strand en relax maar met een beetje activiteiten er tussen, en aangezien
we dit jaar helaas niet zon budget hebben als vorig jaar in de west kust, en ik toch heel graag terug wil naar Amerika leek dit voor mij misschien een oplossing.
De vluchten wat ik uit heb gezocht zijn namelijk t duurste niet, kwam soms uit tussen de €400 en €500 pp, maar het verblijf in Miami daarin tegen wel weer. Iemand daar misschien ook wat tips voor?
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Miami zelf is inderdaad behoorlijk prijzig. Als je er een strand vakantie van wilt maken, zou ik naar de Keys of bijv. Naples rijden. En dan een of twee daagjes Miami doen. Ook bijv. Ft. Lauderdale is al flink goedkoper dan Miami.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Wat je ook kan doen is vliegen op Orlando en dan daar de kust op zoeken, ik vond New Smyrna Beach bijvoorbeeld heel leuk - niet te vergelijken met Miami, maar voor strand en relax prima. Of een villa huren in Orlando en dagtripjes maken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Bovenstaande zou zeker ook kunnen, alleen zou ik dan (bijna) altijd voor de golf van mexico kant gaan
-
- Amerika-ontdekker
Om eerlijk te zijn heb ik me nog nooit verdiept in die kant van Florida.
Ik zal eens gaan kijken voor te verblijven in fort lauderdale, had ook al eens gekeken voor zo'n huisje maar voor 2 personen was dat extreem duur, of ik heb niet goed genoeg gezocht dat kan natuurlijk ook.
Ik zal eens gaan kijken voor te verblijven in fort lauderdale, had ook al eens gekeken voor zo'n huisje maar voor 2 personen was dat extreem duur, of ik heb niet goed genoeg gezocht dat kan natuurlijk ook.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3055 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 2 Reacties