Nog iemand wat daar is op dit moment ? En wat de verachtingen zijn...
Ik vertrek aanstaande woensdag en hoop toch op beterschap

Lastig om zover vooruit te kijken, maar ik ben ontzettend vaak (als kind/tiener vooral) in de kerstvakantie in Florida geweest, nog nooit verregend. De warmte was in die periode soms wel onvoorspelbaar, we hebben jaren gehad met 28 graden, maar ook met 15 graden.SuzieQ schreef:Is er ook iets voor de winter voorspelt?
Ik ben geen weerexpert (maar ben wel benieuwd of er een antwoord is op je vraag!), maar weet wel dat oktober een populaire maand is juist omdat hurricane season dan afgelopen is. Natuurlijk kan het regenen, maar de kans is veel kleiner op echte stormen. September kan mooi zijn, maar met kans op regen. Benieuwd of er een verband is met het slechte weer nu - ik kan het me slecht voorstellen?elninjoo schreef:En wat zegt zo'n nat voorjaar over t najaar? Oktober dan extra slecht of juist beter omdat t nu al komt?
Dat hoop ik ook voor je! Je vertrekt al bijna.....hoop dat je een hele gave vakantie hebt én toch lekker zonnig weer (en laat die buien dan maar 's nachts vallen!).Kurt10 schreef:Dat ziet er voor mij dus niet schitterend uithopen op het beste...
Maar op al deze plaatsen slecht weer , rekening houdend met dat het al 2 weken slecht weer is lijkt mij onwaarschijnlijk... Vingers kruisen...
@Kletskous: Nou, je zal wel vaker dan een keer een tropische bui meemaken als je in juli Florida gaat bezoekenMeteorologists attribute the sudden increase in rainfall to the current weather system, which has brought increased moisture from the Gulf of Mexico and winds from the west and southwest, rather than the onset of the typical summer rainy pattern.
“What we’re seeing right now this past week — this really isn’t anything to do with the wet season, it’s really an atypical weather system,” said National Weather Service meteorologist Brian LaMarre. “This is an upper-level, low-pressure system sitting over the southeast United States.”
http://www.heraldtribune.com/news/20170 ... re-to-come