Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Hdam: Miami - Miami 14 dagen december.
Reis Hdam: Miami - Miami 14 dagen december.
Hoi Forumleden,
in december staat onze eerste Amerikareis gepland, de tickets zijn inmiddels geboekt en wij gaan voor 2 weken naar Florida.
We willen graag een rondreis maken met een huurauto, hiervoor hebben we een plan gemaakt, wij zijn geen pretparkbezoekers, vandaar dat er ook geen pretparken in de route zijn opgenomen, het plan ziet er als volgt uit:
Dag 1: Vlucht naar Miami + huurauto ophalen. Overnachting: Homestead
Dag 2: Everglades via state highway 9336 Overnachting: Homestead
Dag 3: Key West + Bahia Honda state park Overnachting: Marathon
Dag 4: Key Largo + John Pennekamp reef Overnachting: Homestead
Dag 5: Everglades + Naples Overnachting: Naples
Dag 6: Sanibel + Captiva Island Overnachting: Venice
Dag 7: Myakka river state park + Oscar Schrerer state park Overnachting: Sarasota
Dag 8: Sarasota en Siesta Key Overnachting: Sarasota
Dag 9: Reisdag via Clearwater en Orlando naar Daytona Overnachting: Daytona
Dag 10: Daytona + Cape Canaveral Overnachting: Titusville
Dag 11: Fort Lauderdale Overnachting: Fort Lauderdale
Dag 12: Fort lauderdale + Miami Overnachting: Miami
Dag 13: Miami Overnachting: Miami
Dag 14: Miami + huurauto inleveren + vlucht naar huis
graag horen we jullie mening/tips/adviezen.
Voor de nationale parken willen we een annual park pas kopen aangezien wij van plan zijn om volgend jaar september ook een rondreis van 4 weken door het zuidwesten te maken, voor de state parken vroegen wij ons af of je hiervoor ook een pas kan kopen of dat het beter is om deze los te betalen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Groet H&H
in december staat onze eerste Amerikareis gepland, de tickets zijn inmiddels geboekt en wij gaan voor 2 weken naar Florida.
We willen graag een rondreis maken met een huurauto, hiervoor hebben we een plan gemaakt, wij zijn geen pretparkbezoekers, vandaar dat er ook geen pretparken in de route zijn opgenomen, het plan ziet er als volgt uit:
Dag 1: Vlucht naar Miami + huurauto ophalen. Overnachting: Homestead
Dag 2: Everglades via state highway 9336 Overnachting: Homestead
Dag 3: Key West + Bahia Honda state park Overnachting: Marathon
Dag 4: Key Largo + John Pennekamp reef Overnachting: Homestead
Dag 5: Everglades + Naples Overnachting: Naples
Dag 6: Sanibel + Captiva Island Overnachting: Venice
Dag 7: Myakka river state park + Oscar Schrerer state park Overnachting: Sarasota
Dag 8: Sarasota en Siesta Key Overnachting: Sarasota
Dag 9: Reisdag via Clearwater en Orlando naar Daytona Overnachting: Daytona
Dag 10: Daytona + Cape Canaveral Overnachting: Titusville
Dag 11: Fort Lauderdale Overnachting: Fort Lauderdale
Dag 12: Fort lauderdale + Miami Overnachting: Miami
Dag 13: Miami Overnachting: Miami
Dag 14: Miami + huurauto inleveren + vlucht naar huis
graag horen we jullie mening/tips/adviezen.
Voor de nationale parken willen we een annual park pas kopen aangezien wij van plan zijn om volgend jaar september ook een rondreis van 4 weken door het zuidwesten te maken, voor de state parken vroegen wij ons af of je hiervoor ook een pas kan kopen of dat het beter is om deze los te betalen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Groet H&H
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Reis Hdam: Miami - Miami 14 dagen december.
Mooie route zo
Ik heb geen idee in hoeverre je je al ingelezen hebt, dus wat je allemaal wel of niet op de planning hebt staan.
Maar voor de Everglades voor het gedeelte bij Homestead eerst of erna milkshake halen bij Robert is here, daar kom je toch langs. De Anhingatrail lopen is ook zeker een must.
Voor de Keys: lunchen bij Morada Bay Cafe, tarpons voeren bij Robbies op Islamorada. Sunset celebration bijwonen op Key West.
Herten spotten op Deer Key.
Everglades gedeelte richting Homestead: fietsen bij Shark Valley, de Loop Road rijden, een airboattour maken in Everglades City.
Naples: dolfijnen spotten en de zonsondergang op de pier.
Sanibel: fietsen huren en het eiland over fietsen ook door JN Dingling park.
Als je ook nog Captiva wilt doen kun je misschien beter overnachten in Fort Myers ipv Venice.
Probeer permits te bemachtigen in Myakka voor de Deep Hole, een onvergetelijke ervaring.
Verder noordelijk komen wij nooit dus daar heb ik geen tips voor.

Ik heb geen idee in hoeverre je je al ingelezen hebt, dus wat je allemaal wel of niet op de planning hebt staan.
Maar voor de Everglades voor het gedeelte bij Homestead eerst of erna milkshake halen bij Robert is here, daar kom je toch langs. De Anhingatrail lopen is ook zeker een must.
Voor de Keys: lunchen bij Morada Bay Cafe, tarpons voeren bij Robbies op Islamorada. Sunset celebration bijwonen op Key West.
Herten spotten op Deer Key.
Everglades gedeelte richting Homestead: fietsen bij Shark Valley, de Loop Road rijden, een airboattour maken in Everglades City.
Naples: dolfijnen spotten en de zonsondergang op de pier.
Sanibel: fietsen huren en het eiland over fietsen ook door JN Dingling park.
Als je ook nog Captiva wilt doen kun je misschien beter overnachten in Fort Myers ipv Venice.
Probeer permits te bemachtigen in Myakka voor de Deep Hole, een onvergetelijke ervaring.
Verder noordelijk komen wij nooit dus daar heb ik geen tips voor.
Bedankt voor je tips Vito!
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
State Parks hebben geen jaarpas voor zove ik weet, je betaald gewoon elk SP apart. Misschien heb je iets aan de reis die wij dit najaar maken. We gaan niet naar de Keys maar doen wel wat andere plekken aan die jij ook bezoekt. De keys zou ik eens kijken naar campings want het is hoogseizoen en zelfs als wij gaan binnenkort al vrij druk en soms vol.
Kijk even op mijn reis ... hier op de florida pagina. Deze keer geen blog, maar in het topic heb ik wel een soort roadbook gezet. Als je meer ideeen wil dan kan ik het mailen... ben namelijk details aan het uitzoeken van parkeren met een camper in bepaalde plaatsen... Tampa is lastig maar St petersburg lijkt te doen en Sarasota ook.
Als tips, er is een camping op Sanibel Island, periwinkle rv park, en honeymoon island sp bij Sarsota heeft geen camping maar er zijn er wel een stel in de buurt. Hillsborough Rive SP nabij Tampa schijnt ook de moeite waard. Net boven Orlando zitten ook veel Springs die een SP hebben en vaak met camping. Misschien leuke weg naar Daytona.
Heb je speciaal plan voor Daytona? Wij slaan het over pakken globaal rondje Orlando- Miami- Everglades- Sanibel Island-Sarasota- Honeymoon Island - Hillsborough River SP - Crystal River -Pelican Point/Tallahassee-St Joseph Peninsula sp - ..- Ocala -Orlando
Kijk even op mijn reis ... hier op de florida pagina. Deze keer geen blog, maar in het topic heb ik wel een soort roadbook gezet. Als je meer ideeen wil dan kan ik het mailen... ben namelijk details aan het uitzoeken van parkeren met een camper in bepaalde plaatsen... Tampa is lastig maar St petersburg lijkt te doen en Sarasota ook.
Als tips, er is een camping op Sanibel Island, periwinkle rv park, en honeymoon island sp bij Sarsota heeft geen camping maar er zijn er wel een stel in de buurt. Hillsborough Rive SP nabij Tampa schijnt ook de moeite waard. Net boven Orlando zitten ook veel Springs die een SP hebben en vaak met camping. Misschien leuke weg naar Daytona.
Heb je speciaal plan voor Daytona? Wij slaan het over pakken globaal rondje Orlando- Miami- Everglades- Sanibel Island-Sarasota- Honeymoon Island - Hillsborough River SP - Crystal River -Pelican Point/Tallahassee-St Joseph Peninsula sp - ..- Ocala -Orlando
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Bedankt voor je reactie, leuk om jou reis ook te bekijken.
wij willen met een auto gaan rondtrekken en maken gebruik van hotels/motels.
Daytona hebben we inmiddels geschrapt van ons reisplan.
wij willen met een auto gaan rondtrekken en maken gebruik van hotels/motels.
Daytona hebben we inmiddels geschrapt van ons reisplan.
waar dien je de permit te bemachtigen, is dit bij de ingang van het park?Vito schreef:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 670 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties