Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Orlando - Camera mee naar binnen?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
traveller
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Orlando - Camera mee naar binnen?

Bericht door traveller »

Hallo,

In de herfstvakantie gaan we een week naar Orlando (en met de auto de omgeving verder bekijken)
Nou willen we twee parken bezoeken, waarschijnlijk Seaworld en Universal (Harry Potter)

Ik mag graag foto's maken en heb dan ook een dure camera en lenzen.

Hoe gaat dat in die parken zodra je bijvoorbeeld een achtbaan in stapt? Moet je de cameratas naast de achtbaan zetten zodra je instapt?
Of zijn er kluisjes?
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
6foot6
Amerika-expert

Re: Orlando - Camera mee naar binnen?

Bericht door 6foot6 »

Er zijn kluisjes bij de ingang, in het park heb ik die nog niet gezien.
Wel een massa zonnebrillen,petjes en andere attributen in de vangnetten onder die achtbanen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Mademoiselle
Amerikafan

Bericht door Mademoiselle »

Als je in Universal een attractie in wil moeten al je tassen/spullen in een kluisje. Deze zijn gratis en altijd in de nabije omgeving van de attractie. In geval van The Mummy bijvoorbeeld staan ze letterlijk naast de ingang van de wachtrij. Een kluisje werkt op duimafdruk(dus je hoeft niet op een sleutel oid te letten. Er staat altijd een medewerker bij mocht je hulp nodig hebben, maar het spreekt eigenlijk voor zich!

Met Seaworld heb ik geen ervaring.
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

Je mag overal foto's maken, maar bij de achtbanen moet je tas in een kluisje wat bij de attractie te vinden is. Werkt inderdaad met vingerafdruk, maar bij mij ging hij niet meer open. Er staat inderdaad een medewerker, dus ik zei dat mijn kluisje niet open ging.......ze loopt mee en maakt het kluisje open.......en ik hoefde helemaal niks te laten zien of te bewijzen dat het mijn spullen waren, dat vond ik wel heel vreemd. Alles zat namelijk in mijn tas zoals paspoort en CC. Ik dacht achteraf dan kan iedereen wel aanwijzen dat het zijn kluisje is. Dit was bij het Harry Potter gedeelte.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
traveller
Amerikafan

Bericht door traveller »

ok bedankt,
duidelijk

Ik neem hem dan gewoon mee, en dan komt het vast goed.
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
Mademoiselle
Amerikafan

Bericht door Mademoiselle »

pumi1000 schreef:Je mag overal foto's maken, maar bij de achtbanen moet je tas in een kluisje wat bij de attractie te vinden is. Werkt inderdaad met vingerafdruk, maar bij mij ging hij niet meer open. Er staat inderdaad een medewerker, dus ik zei dat mijn kluisje niet open ging.......ze loopt mee en maakt het kluisje open.......en ik hoefde helemaal niks te laten zien of te bewijzen dat het mijn spullen waren, dat vond ik wel heel vreemd. Alles zat namelijk in mijn tas zoals paspoort en CC. Ik dacht achteraf dan kan iedereen wel aanwijzen dat het zijn kluisje is. Dit was bij het Harry Potter gedeelte.
Wat gek! Wij hadden dit ook een keer en toen moesten we na het openen van het kluisje legitimatie en ons entreekaartje laten zien(je naam staat op je enteekaartje dus denk ik dat ze het daaraan koppelen maar het blijft een vage manier van verificatie)
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
marc08
Amerikafan

Bericht door marc08 »

En bij seaworld betaal je voor je kluisje bij iedere attractie die je wilt gebruiken. Althans vorig jaar iig nog.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

Ik heb speciaal voor dit soort attracties een kleine actioncam gekocht. Hoef ik niet met 'n tas met dslr en toebehoren te slepen en gedoe met kluisjes, maar kan 'm gewoon mee de achtbaan innemen voor 'n actionvideo. Past verder prima in m'n heuptasje.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer