Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis delars: routeadvies Florida 23 dagen.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
delars
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis delars: routeadvies Florida 23 dagen.

Bericht door delars »

Hi,

Eerder vroeg ik advies voor een trip Miami - New Orleans - Miami.
Na al jullie adviezen bekeken te hebben, waarvoor dank, zijn we toch tot het besluit gekomen om het wat rustiger aan te doen voor de kinderen (4&7). Zoals julie al aanraadden. :-D

Na wat rondkijken kom ik op volgende schema:
26 jun. 2018 Miami
27 jun. 2018 Miami
28 jun. 2018 Miami/Visit Ft. Lauderdale
29 jun. 2018 Orlando/Pretpark
30 jun. 2018 Orlando/Kennedy sp. c.
1 jul. 2018 Orlando
2 jul. 2018 Orlando/Outlet
3 jul. 2018 Orlando/Pretpark
4 jul. 2018 Orlando/Daytona speedway
5 jul. 2018 St augustine
6 jul. 2018 St Augustine
7 jul. 2018 Weeki Wachee/Kayak
8 jul. 2018 Clearwater
9 jul. 2018 Clearwater
10 jul. 2018 Fort Meyers/Sanibel/captiva
11 jul. 2018 Fort Meyers
12 jul. 2018 Naples/Everglades boat tour
13 jul. 2018 Naples
14 jul. 2018 Marathon
15 jul. 2018 Marathon
16 jul. 2018 Miami
17 jul. 2018 Miami

Nog zeer veel blanco's, maar de route lijkt me haalbaar?
Vergeet ik bepaalde plaatsen, spendeer ik te lang in bepaalde plaatsen?
4th of July willen we graag naar de Daytona Speedway, daar is een race en de kinderen zijn gek van auto's. :-D 's Avonds kunnen we dan vuurwerk kijken op het strand?

Weeki Wachee, ik zag dat het kayakken zeer toegankelijk en de moeite is, is dit doenbaar met kinderen van 4 en 7, of toch te gevaarlijk/niet toegestaan?

Alle tips/opmerkingen (ook naar overnachtingen, eten, todo ...) zijn altijd welkom, en alvast bedankt voor julie zoals steeds zeer nuttige bijdragen.
BorL
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis delars: routeadvies Florida 23 dagen.

Bericht door BorL »

Ik zou op 3 juli naar het space center gaan en dan vast doorrijden naar Daytona, scheelt wat heen en weer rijden, ook vast ri st Augustine.
Daarnaast misschien een dag Miami of Orlando inruilen voor een dagtrip vanaf Marathon naar Key West?
Vergeet zeker No Name Key niet te bezoeken met de Key Deer, was voor deze kinderen van 30+ fantastsich :) en prima te combineren met een bezoek aan Bahia Honda sp.
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
delars
Amerika-ontdekker

Bericht door delars »

BorL schreef:Ik zou op 3 juli naar het space center gaan en dan vast doorrijden naar Daytona, scheelt wat heen en weer rijden, ook vast ri st Augustine.
Daarnaast misschien een dag Miami of Orlando inruilen voor een dagtrip vanaf Marathon naar Key West?
Vergeet zeker No Name Key niet te bezoeken met de Key Deer, was voor deze kinderen van 30+ fantastsich :) en prima te combineren met een bezoek aan Bahia Honda sp.
Hi,

Key West wou ik doen op die 3 dagen Marathon op het einde, of is dat geen goed idee? (Dat was het hele idee om naar Marathon te gaan tenslotte)
Ik wou eerst doen zoals je voorstelde maar dan leek het me ook weer leuk om een week een huisje te huren in orlanda en vandaar deze trips te doen.
Volgens google maps was dat maar uurtje rijden, of vergis ik mij?

No name key staat genoteerd :-D
BorL
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door BorL »

Prima idee :thumbup: , was mij alleen niet duidelijk of je een volledige dag Marathon hebt gepland of dat dit beide tevens verplaatsingsdagen zijn.
Met een volle dag is Key West prima te doen vanaf Marathon!

Vanaf Daytona en Kennedy SP Center moet je dus ook weer een uur terug, prima natuurlijk als je hiervoor kiest! Als je wel wat schuift en een nachtje Orlando skipt win je twee uur (overbodig) rijden.
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Als je wil Kayakken, zou ik dit op de Juniper River doen in het Juniper Spring Recreational Park. (Google of YouTube daar maar eens op) In ons reisverslag lees je meer over dit park. Ligt in het Ocala Forest en een prima plek om ook even lekker te zwemmen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Wekiva Springs is een leuk park om te kayakken, zeker voor kinderen. Je kunt hier ook zwemmen op bepaalde stukken.
Wel griezelig als je net langs alligators hebt gepeddeld, maar er lagen genoeg mensen in het water, dus zal wel veilig zijn.
ADE01
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door ADE01 »

Nou mij krijg je het water niet in. Het risico is klein want ze schermen het af met netten e.d. maar die beesten gaan ook over land. Er staan niet voor niets een berg waarschuwingsborden. Ik heb zowel in Wekiva als Blue Springs gators gezien in het heldere water. Ik wil je niet ontmoedigen maar het is niet 100% veilig.
Marieke01
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Marieke01 »

Kayakken in Wekiwa State Park is erg leuk, als je vroeg gaat is het nog rustig en zie je de alligators overal liggen te zonnebaden, netzo als heel veel schildpakken. Verwar alligators niet met krokodillen, ze zijn (in principe) echt niet gevaarlijk. Daarna kun je er heerlijk zwemmen. Daarnaast is het ook vooral met kinderen erg leuk om te gaan tuben in Kelly Park. Een soort natuurlijke 'lazy river', erg mooi en helemaal in het groen. Banden om te tuben kun je vlak voor het park voor een paar dollar huren. Het kan hier wel druk zijn dus ook hier op tijd naar toe.
delars
Amerika-ontdekker

Bericht door delars »

Bedankt allemaal voor de tips, ik ga ze zeker doornemen allemaal.

Ben nu volop aan het zoeken op airbnb en hotwire naar overnachtingen :-)
Dus ook weer, tips daaromtrent zijn altijd welkom.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

BorL schreef:Met een volle dag is Key West prima te doen vanaf Marathon!
Als je ook de zonsondergang op Key West (Mallory Square) mee wil pikken, houd er dan rekening mee dat je dus in het donker terugrijdt en die weg is niet altijd even fijn om te rijden in het donker. Het kan prima, maar wel met dit in het achterhoofd dus :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Richard033
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Richard033 »

Wij zijn al een paar keer naar Orlando geweest maar vinden de Outlets daar niet geweldig, de outlets in de buurt van Naples zijn beter en goedkoper(minder toeristisch).
Tuben in Kelly park is wel erg leuk om te doen, zeker een aanrader, wij hadden opblaasbanden bij de Wallmart gehaald zodat we die ook in het zwembad konden gebruiken.

In plaats van Clearwater en omgeving kan je ook naar Anna Maria Island.
kustbewoner
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door kustbewoner »

@Richard033 : welke outlets kan je aanraden ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer