We hebben dit jaar in april al een rondreis West USA gedaan en gaan in november/december weer 2 weken naar Florida om -voornamelijk- te relaxen. Het wordt de 4e keer Florida en we hebben al veel gezien. We vliegen op Orlando, vertrekken daar de volgende dag richting Tampa voor 2 nachten waar we nog niet eerder zijn geweest. Dan zitten we 9 nachten in een fijn apartement in Shorewalk Bradenton, vlakbij onze favoriete lokatie Anna Maria island en Coquina Beach. We eindigen dan met 2 nachten Palm Beach en 1 nacht Miami, waarvandaan we weer terugvliegen.
Nu de vraag; we willen van Orlando naar Tampa met een omweg of wat natuur te zien. Nu twijfel ik erg tussen de gebieden rond Chrystal river, Homosassa, Chassahowitzka, Weeki Wachi of nog iets anders? Ik heb een kapotte schouder dus in een kano is geen goed idee (ik hou sowieso niet van wiebelige bootjes). We willen dus lopen of in een stevige boot. Waar valt er lopend ook genoeg wildlife en mooie natuur te zien? Of misschien meerdere plekken voor korte bezoeken?
De 2 nachten Tampa kunnen nog gecanceld worden dus als een andere plek leuker of beter is hoor ik dat ook graag. We hebben het nu gekozen omdat we dat en die omgeving met ook Clearwater etc. nog nooit hebben gezien.
O ja, ik ga met mijn man en misschien dat er nog een grote zoon mee gaat.
Vast bedankt!