Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vakantie Orlando met 2 kleine kinderen

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Noaensam
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Vakantie Orlando met 2 kleine kinderen

Bericht door Noaensam »

Hoi allemaal,

10 jaar geleden hebben wij een 3weekse zelf uitgestippelde rondreis in Florida gemaakt. Nu zijn we 2 kleine kinderen (dan 4 en 1) rijker en willen we graag volgend jaar april/mei 3 weken naar Florida reizen. De reis zullen we nu zo invullen dat het leuk is voor de kindjes, dat is ook prima omdat we al best wat hebben gezien.

Het plan is om Disney magic kingdom en animal kingdom meerdere dagen te bezoeken, een dag een park bezoeken en erna een dag relaxen lijkt me het handigst. Ook denken wij aan Sea world. De waterparken zijn ze nog een beetje te klein voor denk ik? We willen in Orlando een huis met zwembad huren op ongeveer een half uur van Disney voor 1 tot 1,5 week.

Naast alle gave attracties in Orlando willen we graag op een andere plek zitten waar we het strand kunnen bezoeken. Ik heb gelezen dat sanibel Island heel leuk is om schelpen te zoeken en rond te fietsen maar dat het voor meerdere dagen een beetje saai is. Is het een idee op fort myers beach een appartement met zwembad aan zee te huren ? Zodat we een uitstapje naar sanibel kunnen maken? Zijn de stranden bij fort myers leuk voor kleine kinderen? Is deze omgeving leuk om je 1 week tot 1,5 te vermaken? Of hebben jullie een ander idee van een leuke plek om 1 tot 1,5 week door te brengen?

De keys, Miami en de everglades hebben we zelf al bezocht en lijken ons niet zo spannend voor de kindjes.

Ben benieuwd naar jullie tips!

Alvast bedankt :clap:
MarjoleinW
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Vakantie Orlando met 2 kleine kinderen

Bericht door MarjoleinW »

Ik gaf net in een ander topic al wat uitgebreidere tips maar voor huizen of appartementen/condos in Fort Myers kan ik deze aanbevelen: https://www.tripowervacationrentals.com Veel keuze, betaalbaar en ik heb er goede ervaringen mee. :thumbup:
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer