Ik heb tickets, we landen in JAX (Jacksonville) en vliegen terug vanuit RSW (Fort Meyers). Prijs niet slecht (denk ik) 2450 voor zn 4en, via Atlanta met KLM. Het kan vast goedkoper maar dan had ik denk ik eerder moeten boeken

Auto huur moet ik nog regelen, een mini SUV via drive USA zit op 550 voor de periode. ALs er nog tips zijn voor goedkopere varianten sta ik uiteraard open.
De route heb ik globaal. Wat vinden we leuk: kleine stadjes aan de kust, een paar parken, lekker eten en drinken en we willen ook wat natuur zien.
Everglades, keys, Miami, zijn we geweest dus die slaan we over.
Globale route:
19-Apr Friday Aankomst in JAX
20-Apr Saturday Amelia Island
21-Apr Sunday Amelia Island
22-Apr Monday Tubing, waar?
23-Apr Tuesday Kennedy Space Center
24-Apr Wednesday ?
25-Apr Thursday Orlando, park
26-Apr Friday via Anna Maria Island naar Lido
27-Apr Saturday Lido
28-Apr Sunday Sanibel
29-Apr Monday ?
30-Apr Tuesday Naples
1-May Wednesday Naples
2-May Thursday Vertrek 19:00 vanuit RSW
1. Ik zit een beetje met het stuk tussen Amelia Island en Orlando/Space Center. Ik wil graag een parkje bezoeken om te wandelen en Tuben, maar ik lees overal dat je daar VROEG meot zijn omdat het anders vol is? het is nogal een stuk rijden vanuit Amelia naar Orlando, dus ik zou dan in principe midden op de dag moeten tuben. weet niet of dat kan...? Indien wel, dan zou ik maandag de 24ste doen, en 's avonds in Orlando zijn.
2. Park: Legoland vs Seaworld? (Legoland heb je natuurlijk hier in Europa ook, Seaworld zijn we geweest, blijft geweldig). Iemand?
3. Lido Beach en Naples zijn 2 favorieten waar we terug willen (vanuit daar evt airboat op lake Trafford, Myakka).. Luchen in Anna Maria Island op weg naar Lido. Sanibel is leuk, geen must, maar wel meegenomen in plan.
Ik heb nog gedacht op Savannah te doen aant begin, wel stukje rijden (ben er al ooit geweest). Daytona beach lijkt me niet bijzonder. Is Venice beach of Fort Myers de moeite? Of geen toevoeging na Lido/Naples?
Nog iemand een leuke tip om 1 (of 2) dagen in te plannen?
Ik sta open voor alle suggesties!