Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huurauto Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Huurauto Florida
Hi guys,
Ik wil in juni een auto huren voor 16 dagen. Ik kom dan uit op 480 euro, mits ik de tijden niet wijzig. Deze staan standaard op 12 uur ophalen, 12 uur auto afleveren. Echter komen wij om 09:00 uur aan, dus dat betekent dat ik niet om 12 uur de auto ophaal, wat betekent dat als ik de tijd wijzig naar 10:00 uur en auto aflever om (bijv.) 13.00 uur, dat de prijs omhoog schiet naar 540 euro. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik las ergens dat als je de tijd wijzigt, je voor 1 dag extra betaalt (dus 16 dagen wordt dan ineens 17 dagen), ipv enkele uren. Da's zonde.
Dit is de link waar ik onze auto wil huren;
https://partners.rentalcar.com/american-vacation/
Ik wil in juni een auto huren voor 16 dagen. Ik kom dan uit op 480 euro, mits ik de tijden niet wijzig. Deze staan standaard op 12 uur ophalen, 12 uur auto afleveren. Echter komen wij om 09:00 uur aan, dus dat betekent dat ik niet om 12 uur de auto ophaal, wat betekent dat als ik de tijd wijzig naar 10:00 uur en auto aflever om (bijv.) 13.00 uur, dat de prijs omhoog schiet naar 540 euro. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik las ergens dat als je de tijd wijzigt, je voor 1 dag extra betaalt (dus 16 dagen wordt dan ineens 17 dagen), ipv enkele uren. Da's zonde.
Dit is de link waar ik onze auto wil huren;
https://partners.rentalcar.com/american-vacation/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Huurauto Florida
Je huurt altijd voor 24 uur. Als je hem om 10 uur ophaalt moet je hem ook om 10.00 weer inleveren (met een uitlooptijd van 29 minuten).
Daar is niks aan te doen. Is bij élke aanbieder zo.
Daar is niks aan te doen. Is bij élke aanbieder zo.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Thanks voor je reactie Njit. Dan is het helaas niet anders.
Laatst gewijzigd door markro op 11 mar 2019, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Enige wat je kunt doen is verschillende sites met elkaar vergelijken om zo een lagere prijs te krijgen. Hebben wij ook gedaan. In plaats van boeken op de Nederlandse site van Avis, dit op de Belgische gedaan. Scheelde ons maar liefst 600 euro!!!.
Tip is dus om altijd even verschillende landen te proberen. Zo lang je Europese sites bekijkt zitten de juiste verzekeringen er meestal bij in. Dus bijvoorbeeld avis.be en avis.es. De spaanse site wil namelijk ook nog wel eens goede acties hebben
.
Tip is dus om altijd even verschillende landen te proberen. Zo lang je Europese sites bekijkt zitten de juiste verzekeringen er meestal bij in. Dus bijvoorbeeld avis.be en avis.es. De spaanse site wil namelijk ook nog wel eens goede acties hebben

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 4167 Weergaves
-
Laatste bericht door Bart80
-
- 18 Reacties