Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wedstrijden van honkbalteams bij Tampa

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
eggepie
Amerika-ontdekker

Wedstrijden van honkbalteams bij Tampa

Bericht door eggepie »

Hallo.
Mijn man en zoon gaan 30 april naar Florida om te golfen. Ze zijn daar tot 6 meiHet reisje wordt mijn man aangeboden door mijn zoon. Nu wil mijn man graag mijn zoon verrassen met een bezoek aan een honkbalwedsrijd. Wie heeft er tips of weet welke wedstrijden er spelen. Ze verblijven bij Hernando. Bij Ocala in de buurt. Ze hebben de beschikking over een auto, dus de afstand die ze moeten afleggen is geen groot probleem. Al is het wel fijn, wanneer er een wedstrijd in de buurt wordt gehouden. Wie kan ons helpen?
Eggepie :?: :?: :?:
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Je zou tegen die tijd hier of op Ticketmaster.com kunnen kijken of de Tampa Bay Devil Rays dan toevallig moeten spelen. Zelf heb ik helemaal geen verstand van Baseball en dus ook geen idee wanneer het seizoen begint (maar dit is vast wel ergens op hun site te vinden).
Voyage
Amerika-ontdekker

Bericht door Voyage »

ze spelen iig thuis op 1,2,3,4,5 en 6 mei
dus keus genoeg :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer