over een paar weken ga ik met mijn kinderen van 15 en 19 naar florida. ik heb een auto gehuurd en onze reis bestaat uit 3 delen: eerst orlanda 9 nachten, dit heb ik al helemaal in kunnen vullen, daarna 3 nachten hollywood (vlakbij miami), daarna nog 6 nachten tampa. onze eerste keer florida en echt spannend! We willen onze vakantie optimaal invullen. t gaat om de laatste 2 delen, rondom miami en tampa waar ik graag tips van jullie nodig heb:
- welke airbout trip adviseren jullie aan de kant van miami? ik zie zoveel verschillende aanbieders (soms met show erbij) dat ik door de bomen t bos niet zie
- we willen 1 dag miami doen. is dat relaxed om met de auto te doen? of beter met de trein vanuit hollywood? wat mogen we niet missen? welke buurten moeten we vermijden?
- we zouden ook een dag keys willen doen, maar een dag op en neer naar key west is een beetje teveel denk ik. Tot welke key zal ik moeten rijden om een interessante trip te hebben. wat kunnen we daar doen? (snorkelen willen ze niet, vinden ze eng tussen de vissen
- voor ons deel in tampa, wil ik graag leuke tips voor het gebied daar. (bijvoorbeeld clearwater, st petersburg, maar ook tampa zelf en wat is er nog meer te doen in dat gebied?
dank iedereen vast voor de tips!
groetjes corine