Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met seabim villa
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ervaring met seabim villa
Hey hey
Dit jaar eindelijk onze eerste florida reis, de tickets zijn geboekt dus nu op naar de accommodaties zoeken en boeken. We gaan van 8 tot 29 augustus. We hebben ervoor gekozen om 10 dagen in Cape coral in een villatje te zitten voor wat rust. We hebben iets moois gevonden via Seabim. Iemand ervaring? Want bedrag moet eerst overgemaakt worden. Toch beetje eng bij zoiets onbekend.....
Alvast bedankt.
Groetjes
Dit jaar eindelijk onze eerste florida reis, de tickets zijn geboekt dus nu op naar de accommodaties zoeken en boeken. We gaan van 8 tot 29 augustus. We hebben ervoor gekozen om 10 dagen in Cape coral in een villatje te zitten voor wat rust. We hebben iets moois gevonden via Seabim. Iemand ervaring? Want bedrag moet eerst overgemaakt worden. Toch beetje eng bij zoiets onbekend.....
Alvast bedankt.
Groetjes
Re: Ervaring met seabim villa
Tja, bedragen voor accomodatie moet altijd vooraf betaald worden. Wat is daar eng aan?
Seabim ken ik niet. Heb de site even bekeken en het ziet er niet slecht uit.
Het zal een Duits property management buro zijn.
Verhuur en verkoop zie ik. Er zijn heel veel Duitse eigenaren in Cape Coral die hun huis verhuren.
Het is wel gebruikelijk dat je een bedrag vooruit betaald.
Zelf huren we al jaren in Cape Coral via Homeaway en VRBO. Vlak voor de reis aanvangt dien je het restbedrag over te maken.
Kijk daar maar eens op.....jullie hebben nog de tijd
Verhuur en verkoop zie ik. Er zijn heel veel Duitse eigenaren in Cape Coral die hun huis verhuren.
Zelf huren we al jaren in Cape Coral via Homeaway en VRBO. Vlak voor de reis aanvangt dien je het restbedrag over te maken.
Kijk daar maar eens op.....jullie hebben nog de tijd

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar zoals kendor al zegt, Cape Coral is bijna een Duitse kolonie
! Er zitten heel veel Duitse eigenaren, en ook heel veel Duitse property managers zoals deze. Het lijkt er goed uit te zien, maar een extra google kan nooit kwaad !
En ja, vooruit betalen moet altijd; wij verhuren onze villa in Orlando area ook en wij vragen altijd 6 - 8 weken van te voren om betaling. Ik denk dat huiseigenaren andersom ook niet het risico willen dat ze hun geld niet krijgen. Als je dat allemaal toch wat eng vindt, zou je bv via AirBnB kunnen huren. Dan moet je ook vooruitbetalen, maar blijft het geld in eerste instantie bij AirBnB. De huiseigenaren krijgen pas een paar dagen na aankomst betaald. Dus als er iets niet klopt, kan je dat gelijk met AirBnB opnemen en dan is de huiseigenaar nog niet betaald. Maar vooruit betalen zal je dus altijd moeten doen !

En ja, vooruit betalen moet altijd; wij verhuren onze villa in Orlando area ook en wij vragen altijd 6 - 8 weken van te voren om betaling. Ik denk dat huiseigenaren andersom ook niet het risico willen dat ze hun geld niet krijgen. Als je dat allemaal toch wat eng vindt, zou je bv via AirBnB kunnen huren. Dan moet je ook vooruitbetalen, maar blijft het geld in eerste instantie bij AirBnB. De huiseigenaren krijgen pas een paar dagen na aankomst betaald. Dus als er iets niet klopt, kan je dat gelijk met AirBnB opnemen en dan is de huiseigenaar nog niet betaald. Maar vooruit betalen zal je dus altijd moeten doen !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-ontdekker
Niet het vooruit betalen is eng ,maar is gewoon eng als je niet bekend bent met naar wie je geld overmaakt is niet eerste of laatste keer dat mensen ergens aankomen en er niks is.
Laatst gewijzigd door Sevianna op 04 feb 2020, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
2022 Florida - New Orleans
-
- Amerika-ontdekker
@ mattrob
Airbnb hebben we inderdaad vaker gedaan en is altijd goed gegaan. Ik heb via trustpilot het bedrijf proberen op te zoeken maar daar vond ik niks. Via tripadvisor wat oude reviews gevonden. Vandaar dat ik dacht even hier kijken of iemand er echt ervaring mee heeft.
Airbnb hebben we inderdaad vaker gedaan en is altijd goed gegaan. Ik heb via trustpilot het bedrijf proberen op te zoeken maar daar vond ik niks. Via tripadvisor wat oude reviews gevonden. Vandaar dat ik dacht even hier kijken of iemand er echt ervaring mee heeft.
-
- Amerika-ontdekker
Thnx ik heb ook op homeaway gekeken. VBRO kende ik nog niet ga zeker eens bekijken. Heb je nog tips voor ons aangezien je al jaren in cape coral komt. Dingen in de omgeving die zeker gezien moeten hebben, wat leuk is voor kinderen (8 jaar) etckendor schreef: ↑04 feb 2020, 10:21Seabim ken ik niet. Heb de site even bekeken en het ziet er niet slecht uit.
Kijk daar maar eens op.....jullie hebben nog de tijd![]()
Laatst gewijzigd door Sevianna op 04 feb 2020, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- MattRob
- Amerika-expert
- Contacteer:
VRBO en Homeaway zijn hetzelfde; en is de grootste partij op het gebied van huizenverhuur (onderdeel van Expedia) ! Ook daar betaal je uiteraard vooraf, en heb je ook iets van zekerheid (wat minder dan AirBnB, in mijn ervaring). Overigens hoor je bij boekingen op deze grote platformen eigenlijk nooit dat je betaalt voor iets wat er niet is. Zeker als je de ervaringen/reviews leest. Succes !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
SeviannaSevianna schreef: ↑04 feb 2020, 11:20Thnx ik heb ook op homeaway gekeken. VBRO kende ik nog niet ga zeker eens bekijken. Heb je nog tips voor ons aangezien je al jaren in cape coral komt. Dingen in de omgeving die zeker gezien moeten hebben, wat leuk is voor kinderen (8 jaar) etckendor schreef: ↑04 feb 2020, 10:21Seabim ken ik niet. Heb de site even bekeken en het ziet er niet slecht uit.
Kijk daar maar eens op.....jullie hebben nog de tijd![]()
Tja zaken die je zeker gezien moet hebben vraag je....... Cape Coral ligt vlak achter Sanibel Island en Fort Myers Beach bekend om de stranden en de schelpen:-)
Je kunt in de omgeving met airboats mee. Ook liggen de Everglades op een uurtje rijden.
Cape Coral heeft zelf ook een klein gezellig publiek strandje met een zeer gezellige strandtent de "Boathouse".
Je hebt de Edison mall om de hoek.
Je kunt vrij makkelijk zonder vaarbewijs een boot huren. Dolfijnen spotten bijna 100% garantie.
Naples op een halfuurtje rijden. Heeft o.a een leuke kleine dierentuin.
Fort Meyers heeft het Edison museum en de Edison en de Ford Estates.
Voor 8 jarigen zijn er geen specifieke zaken, buiten een paar adventure minigolfs.
Wij verblijven in Cape Coral omdat wij het een zeer relaxte plaats vinden en waar wij inmiddels de tentjes (restaurantjes/barretjes) kennen waar ook de locale mensen komen. We genieten vooral van de Villa met het zwembad, drankje, goed boek.
Voor vertier met jonge kinderen kun je misschien beter rond Orlando verblijven. Misschien is de villa van Mattrob wat voor jullie?

-
- Amerika-ontdekker
@kendor
Dankjewel voor alle tips !Klint leuk allemaal We vliegen op Miami en willen daarna met of zonder tussenstop(ligt eraan hoe we ons voelen na de vlucht) naar Orlando voor 4 dagen . Dan willen we ook gewoon lekker rusten voor tien dagen in cape coral. Na cape coral richting keys voor dag of drie en laatste vier dagen Miami. Vanuit Cape Coral willen paar dingen zien/doen omdat de afstanden goed te doen zijn leek mij.
Dankjewel voor alle tips !Klint leuk allemaal We vliegen op Miami en willen daarna met of zonder tussenstop(ligt eraan hoe we ons voelen na de vlucht) naar Orlando voor 4 dagen . Dan willen we ook gewoon lekker rusten voor tien dagen in cape coral. Na cape coral richting keys voor dag of drie en laatste vier dagen Miami. Vanuit Cape Coral willen paar dingen zien/doen omdat de afstanden goed te doen zijn leek mij.
Laatst gewijzigd door Sevianna op 04 feb 2020, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Sevianna
Dan zullen jullie het wel naar de zin hebben in Cape Coral
Veel voorbereiding plezier en als je nog vragen hebt, dan vraag je maar
Dan zullen jullie het wel naar de zin hebben in Cape Coral

Veel voorbereiding plezier en als je nog vragen hebt, dan vraag je maar

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wij hebben vorig jaar villa Clipper gehuurd via Seabim.
Alles was prima geregeld, geen problemen gehad.
Het is in Cape Coral gebruikelijk dat er iemand van de management company langs komt bij check in en check out.
Alles was prima geregeld, geen problemen gehad.
Het is in Cape Coral gebruikelijk dat er iemand van de management company langs komt bij check in en check out.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
@asv60
Fijn om te horen dat jullie goede ervaring hebben. Dit is onze eerste keer Amerika buiten weekje NY. Dus redelijk onbekend voor ons. Mag ik vragen hoe jullie het bedrag hebben overgemaakt? Er staat in mail iets van transferwire heb geen flauw idee van wat dat is.
Fijn om te horen dat jullie goede ervaring hebben. Dit is onze eerste keer Amerika buiten weekje NY. Dus redelijk onbekend voor ons. Mag ik vragen hoe jullie het bedrag hebben overgemaakt? Er staat in mail iets van transferwire heb geen flauw idee van wat dat is.
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Nadeel van Cape Coral huur villa's is de elektriciteitsrekening achteraf, geeft vaak een negatief gevoel.
Ook vind ik de keuze's van restaurants en Things to do in Orlando beter dan in Cape Coral.
Cape Coral is wel leuk het water op, met een 250 pk rental bootje.
Ook vind ik de keuze's van restaurants en Things to do in Orlando beter dan in Cape Coral.
-
- Amerika-ontdekker
@robbierdam
$100 for electricity per week INCLUDED
Seabim vacation homes include $100 electricity per week free of charge.
Dit staat op hun site dus ik hoop dat dat meer dan genoeg is.
$100 for electricity per week INCLUDED
Seabim vacation homes include $100 electricity per week free of charge.
Dit staat op hun site dus ik hoop dat dat meer dan genoeg is.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wij hebben via transferwise betaald, dat is de goedkoopste manier om geld over te maken. Kijk maar eens op www.transferwise.com
Voor de elektriciteit hebben we niet bijbetaald, het included bedrag was genoeg.
Voor de elektriciteit hebben we niet bijbetaald, het included bedrag was genoeg.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Orlando en omgeving is echt niet te vergelijken met Cape Coral met betrekking tot "things" tot do...en gelukkig maar.robbierdam schreef: ↑04 feb 2020, 16:48Nadeel van Cape Coral huur villa's is de elektriciteitsrekening achteraf, geeft vaak een negatief gevoel.
Voor wat betreft de bekende restaurants is het een pot nat, net zoals de rest van de Verenigde Staten.
Buiten dat heeft elke stad/gebied zijn eigen family owned restaurants en/of specialiteiten restaurants.
De villa die wij huren is elektra inclusief. Dat je in Cape Coral altijd de elektra achteraf dient te betalen is ook niet helemaal waar.
Bij sommige verhuurders dien je bijbetalen als je een maximaal vastgestelde limiet overschrijdt.
Dat is ons nog nooit overkomen bij de huur van een villa waar een max limiet qua elektra bij zat.
Ook bij villa huur in Orlando en omgeving hadden we regelmatig een max limiet van elektra.
Heb je bijvoorbeeld de hele dag de airco op de hoogste stand staan, dan kan het zomaar zijn dat je dient bij te betalen........
Bij normaal gebruik zul je meestal geen extra kosten hebben.
- MattRob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zelf nog nooit meegemaakt, en ook nooit gehoord, van bijbetalen in Orlando en omgeving voor elektra ? Maar goed, er zijn ook zóveel huizen daar ! Maar jij bent de eerste van wie ik het hoor (en dan ook nog eens 'geregeld') ! Maar goed, in beide gevallen (Orlando en Cape Coral), je krijgt wat je betaalt natuurlijk. Dus als je het van te voren maar weet, dan kan je er rekening mee houden. Het geeft mij geen negatief gevoel.
Overigens, ieder zijn ding natuurlijk, en Cape Coral is ook populair. Ik ben het wel eens met robbierdam; de keuze van restaurants, bijna alle winkels mooi/nieuw, de 'things to do', en de drukte, dat vind ik allemaal veel fijner. Maar nogmaals, ik begrijp ook heel goed dat mensen dat juist niet fijn vinden en ergens hun fijne plekje vinden. En gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde zijn
Overigens, ieder zijn ding natuurlijk, en Cape Coral is ook populair. Ik ben het wel eens met robbierdam; de keuze van restaurants, bijna alle winkels mooi/nieuw, de 'things to do', en de drukte, dat vind ik allemaal veel fijner. Maar nogmaals, ik begrijp ook heel goed dat mensen dat juist niet fijn vinden en ergens hun fijne plekje vinden. En gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde zijn

Ik heb eigenlijk altijd wel wat moeten bij betalen in Cape Coral.
De airco staat normaal en de scheufdeur ook altijd dicht behalve
als we er gebruik van maken
Maar maak met iemand van het management een foto van de begin en eindstand
maar het gaat ook soms al digitaal dan krijg je een printje.
De airco staat normaal en de scheufdeur ook altijd dicht behalve
als we er gebruik van maken

Maar maak met iemand van het management een foto van de begin en eindstand
maar het gaat ook soms al digitaal dan krijg je een printje.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2102 Weergaves
-
Laatste bericht door winterpark
-
- 2 Reacties