Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Spring Break

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Spring Break

Bericht door henriette »

Hallo allemaal,

Wij willen begin maart een rondreis maken in Florida.
Nu hebben ze mij gezegd dat er dan spring break is en dat het dan veel drukker/duurder is.
Nu ben ik aan het twijfelen wanneer we zouden gaan.
Als we in april/mei zouden gaan is er meer regen.
Dus zal ik het maar aan de experts hier vragen wat is de beste maand voor naar Florida te gaan

Henriette
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Re: Spring Break

Bericht door harryh »

Spring break eindigt met Pasen, dit jaar 9 april. Als je kunt kiezen zou ik 2e helft van april gaan. Inderdaad begint het regenseizoen in mei en wij hebben begin mei al regelmatig meer wind en regen gehad.
Maar eind april ook wel eens ;)
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Hoi, ja het is Springbreak, maar zul je daar ''last'' van hebben? Onze dochter heeft er gestudeerd/getennist en we gingen dus vaak in maart 1 of 2 weken ''even kijken'' als ze competitie/toernooien had. Ook gingen we dan naar de pretparken en hebben andere aktiviteiten gedaan. Het ligt er maar net aan waar je zit, wat je wilt gaan doen, wat voor een soort accommodatie je zoekt etc. Bekijk dat eerst eens voor een keuze te maken. Wellicht zullen bijvoorbeeld vliegtickets weer (veel) voordeliger zijn in maart (laagseizoen hier in Nederland/Belgie voor velen) dan in april en mei. Ook zijn lang niet alle acco's (villa's/huizen) etc niet veel duurder in maart tov april/mei. Mogelijk wel rondom de weekenden, maar dat is vaker het geval... Maart vonden wij altijd erg prettig en hebben zelden slecht weer meegemaakt...
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Wij hebben in 2018 de laatste twee weken van april een rondreis door Florida gemaakt en het weer was perfect hoor.
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Bedankt allemaal. Het is dan toch begin maart geworden, we zien we hoe het gaat met de drukte.

Henriette
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer