Ik ben al een tijdje bezig om heel veel reisverslagen te lezen (dank daarvoor) en natuurlijk ook dit forum door te spitten. Want we gaan weer eens een tripje naar de USA maken

Nu denk ik een leuke route bedacht te hebben, maar tips en op- of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom.
De details: we gaan met 6 personen. Mijn zusje met haar man en 2 dochters van dan 14 en 12 jaar en ik met mijn dochter van 23 jaar.
De eerste dagen zullen in New York zijn. Mijn zus en ik zijn verliefd op deze stad en kunnen dit nu eindelijk aan de rest laten zien.
Daarna met een binnenlandse vlucht naar Florida, waar we een zo groot mogelijke auto willen huren om met z'n zessen comfortabel in rond te rijden. Dus ik heb nu Tampa als vliegveld ingevuld, maar mocht het in bijvoorbeeld Orlando beter zijn om een grote auto te huren, dan wordt het Orlando.
Nu de route: We kiezen voor een Universal hotel in Orlando omdat je dan een uur eerder het park in mag.
Atlanta is gekozen omdat mijn zus liever een rechtstreekse vlucht heeft en dat in mei niet meer mogelijk is vanaf Florida, tenminste, ik kan ze niet vinden.
Mijn zus en haar gezin gaan naar Kennedy Space Center, mijn dochter en ik naar Cocoa Beach (of we blijven met zn tweetjes in de villa, dat kan natuurlijk ook).
We hebben er ook voor gekozen om (nu) een kleiner gedeelte van Florida te zien om wat rust in het schema te houden. Dus we gaan niet naar Miami/Everglades/Keys.
Sanibel Island of omgeving lijkt me nog wel leuk, maar ik weet niet of dat ergens nog tussen te passen is en of het volgend jaar de moeite waard is.
De villa willen we ergens in de buurt van Davenport huren.
Hebben jullie tips? Kan ik nog iets verbeteren of wijzigen? Ik hoor het natuurlijk graag!
We hebben natuurlijk nog even en door jullie reisverslagen ben ik super enthousiast geworden om naar Florida te gaan!