Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor reizen naar Miami
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Tips voor reizen naar Miami
Hallo,
Ik overweeg om een reis naar miami te maken. Daarbij wil ik voornamelijk naar souh beach en ook naar een pretpark (of meerdere) in orlando.
Ik zou graag tussen de 7 en 10 dagen willen gaan.
Wie heeft tips over hoe ik dit het beste kan aanpakkken?
Ik overweeg om een reis naar miami te maken. Daarbij wil ik voornamelijk naar souh beach en ook naar een pretpark (of meerdere) in orlando.
Ik zou graag tussen de 7 en 10 dagen willen gaan.
Wie heeft tips over hoe ik dit het beste kan aanpakkken?
Re: Tips voor reizen naar Miami
Route vaststellen, vliegticket boeken, hotels boeken. En uiteraard de reizen binnen Amerika boeken of autohuur regelen.
-
- Amerika-ontdekker
Oohja, ik zou zo goedkoop mogelijk willen gaan.
Ik zou zeggen diverse sites in de gaten houden. Als skyscanner, momondo, kayak e.d. ook daarnaast misschien alerts aanmaken voor aanbiedingen. Voor goedkoop wees flexibel in luchthaven en datum, kan zo maar aardig wat schelen.
Ga met een tent, scheelt ook aardig.
Ga met een tent, scheelt ook aardig.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Pretparken en zo goedkoop mogelijk gaan denk ik niet zo goed samen...
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Drie dagen geleden wou je nog naar het zuidwesten, maar dat was te duur. Kun je ongeveer aangeven wat je budget is? Dat wat je nu aangeeft kost namelijk ook veel geld.
-
- Amerikafan
Ik denk dat het beste advies voor @jeroentje__ is om eerst eens even via google, de (sub)forums hier en de zoekfunctie van deze site rond te gaan kijken wat Amerika allemaal te bieden heeft.
Een nieuw topic voor ieder reisidee - geformuleerd met een wel héél erg algemene vraag - gaat denk ik niet echt verder helpen en resulteert vooral in herhaling van dingen die al (heel uitgebreid) beschreven zijn.
Er is al zoveel informatie te vinden hier om een eerste reisopzet te maken. Als je die daarna in dit topic zet kunnen we "met z'n allen" daarna verder finetunen
Een nieuw topic voor ieder reisidee - geformuleerd met een wel héél erg algemene vraag - gaat denk ik niet echt verder helpen en resulteert vooral in herhaling van dingen die al (heel uitgebreid) beschreven zijn.
Er is al zoveel informatie te vinden hier om een eerste reisopzet te maken. Als je die daarna in dit topic zet kunnen we "met z'n allen" daarna verder finetunen

-
- Amerika-ontdekker
Ik snap je volkomen!
Na het een en ander rondgekeken heb ik wel alvast een route in me hoofd bedacht
1: vliegen naar Orlando en 1 of 2 pretparken bezoeken.
2: Doorgaan richting Miami en eventueel iets bezoeken onderweg.
3: 4 dagen in Miami Beach verblijven.
4: vanuit miami weer terugvliegen
Ik zit nog goed te onderzoeken of ik dit het beste met een groep of individueel kan doen.
Na het een en ander rondgekeken heb ik wel alvast een route in me hoofd bedacht
1: vliegen naar Orlando en 1 of 2 pretparken bezoeken.
2: Doorgaan richting Miami en eventueel iets bezoeken onderweg.
3: 4 dagen in Miami Beach verblijven.
4: vanuit miami weer terugvliegen
Ik zit nog goed te onderzoeken of ik dit het beste met een groep of individueel kan doen.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Graag iets meer detail,
hoe oud ben je?
heb je een rijbewijs?
welke periode wil je?
slaap je in het Hilton of onder de brug?
hoe oud ben je?
heb je een rijbewijs?
welke periode wil je?
slaap je in het Hilton of onder de brug?
-
- Amerika-ontdekker
Ben 30 jaar en ja heb me rijbewijs
Periode augustus-oktober
Qua verblijf hoeft het niet luxe te zijn zolang met maar netjes en goed bereikbaar is
Periode augustus-oktober
Qua verblijf hoeft het niet luxe te zijn zolang met maar netjes en goed bereikbaar is
-
- Amerikakenner
Jeroen, kijk eens in een aantal reisverslagen wat je aanspreekt qua route en wat je wil zien en doen. Maak dan een opzetje en leg dat hier voor. Bepaal ook of je alleen wil reizen of met een groepsreis. Waarom wel of niet? Beiden hebben voor- en nadelen maar het is aan jou om te kiezen. Je kunt een groepsreis te duur vinden maar wellicht ben je aan het einde van de rit zelfs wel voordelig uit, heb je meer aanspraak en hoef je minder zelf te regelen. Wat heeft jouw voorkeur?
En ja het is allemaal duur, maar als dat een issue is kun je beter een andere bestemming kiezen of je reis uitstellen.
En ja het is allemaal duur, maar als dat een issue is kun je beter een andere bestemming kiezen of je reis uitstellen.
-
- Amerika-ontdekker
Heej,
Ja ik zal zeker een route maken met wat ik letterlijk wil zien en dan hier plaatsen.
Ken jij toevallig goede reisorganisaties die groepsreizen naar florida bieden(mogen ook daar in amerika zijn)?
Ja ik zal zeker een route maken met wat ik letterlijk wil zien en dan hier plaatsen.
Ken jij toevallig goede reisorganisaties die groepsreizen naar florida bieden(mogen ook daar in amerika zijn)?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Weet niet wat je budget is, maar hou zeker maar 2500 euro minimaal aan voor ongeveer 2 weken. Voor 7-10 dagen misschien iets minder dan. Wij hebben een reis gepland over 6 weken naar Florida en hebben ongeveer 2500 pp begroot (en we hebben best budget opties gekozen). Hotels zijn gemiddeld echt wel 100 euro per nacht, en volgens mij betaal je niet minder als je alleen bent. Ervan uitgaande dat je de reis alleen zou maken.
2019: Roadtrip zuid-west | 2022: Roadtrip zuid-west | 2023: Roadtrip Florida | 2025: Roadtrip Montana&Wyoming
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Heb je een site waar je hotels kunt vergelijken want ik lees namelijk op andere sites/forums dat je goedkopere hotels hebt.
Hebben jullie een directe vlucht? Denk dat dat ook uitmaakt in de kosten
Veel plezier alvast!
Heb je een site waar je hotels kunt vergelijken want ik lees namelijk op andere sites/forums dat je goedkopere hotels hebt.
Hebben jullie een directe vlucht? Denk dat dat ook uitmaakt in de kosten
Veel plezier alvast!
Trivago.nl is de website waarin prijzen van hotels vergeleken worden.
Hotels.com, Booking.com, google maps en dan kiezen voor hotels, of in Google intypen "cheap hotel sites USA" of iets dergelijks.jeroentje__ schreef: ↑18 jul 2023, 17:30Heb je een site waar je hotels kunt vergelijken want ik lees namelijk op andere sites/forums dat je goedkopere hotels hebt.
Direct is vaak duurder, zie ook mijn reactie in je andere topic.jeroentje__ schreef: ↑18 jul 2023, 17:30Hebben jullie een directe vlucht? Denk dat dat ook uitmaakt in de kosten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3144 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 1 Reacties