Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fun card seaworld
Fun card seaworld
Wie kan mij helpen met de uitleg van een funcard bij Seaworld. Normaal kopen wij altijd toegang tot 4 parken (seaworld, bush gardens, aquatica en nog een zwempark) voor 14 dagen incl parkeren. Meestal zo’n 1200€ voor 5 personen. Ik zie nu op de site van seaworld een aanbieding voor een platina funcard waar je toegang hebt tot 11 parken en tot 8 gasten mee kan meenemen. Iemand hier ervaring mee?
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Fun card seaworld
Heb je een link toevallig?
Ik ken het jaarabonnement van hun maar dat is alleen interessant als je vaak gaat, daarmee krijg je ook korting voor andere gasten maar geen gratis entree.
Ik ken het jaarabonnement van hun maar dat is alleen interessant als je vaak gaat, daarmee krijg je ook korting voor andere gasten maar geen gratis entree.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ok, gezien ik dit ook wel interessant vind (lees vond
) ben ik wat gaan zoeken voor je.
Het voorbeeld is voor gold membership maar het idee is hetzelfde :
Rolling calendar basis means they give the tickets out over time. The 2 Park Premier Membership gets 4 guest tickets during 2024 and the dates are
Jan 26 - May 31: 1 Guest Ticket
June 1 - Sept 30: 2 Guest Tickets
Oct 1 - Dec 31: 1 Guest Ticket
Dus je krijgt in bepaalde seizoeken verspreid over het jaar dus die 8 gratis kaartjes om iemand mee te nemen, het is niet dat je ze allemaal in 1 seizoen krijgt en dus ook niet allemaal kunt gebruiken lijkt het op. Daarnaast zijn het gratis kaartjes voor 1 park, dus als je platinum koopt moet je nog steeds bijkopen als je eerst naar Seaworld gaat, en dan naar Busch Gardens wilt.
Dit komt van Seaworld zelf :

Het voorbeeld is voor gold membership maar het idee is hetzelfde :
Rolling calendar basis means they give the tickets out over time. The 2 Park Premier Membership gets 4 guest tickets during 2024 and the dates are
Jan 26 - May 31: 1 Guest Ticket
June 1 - Sept 30: 2 Guest Tickets
Oct 1 - Dec 31: 1 Guest Ticket
Dus je krijgt in bepaalde seizoeken verspreid over het jaar dus die 8 gratis kaartjes om iemand mee te nemen, het is niet dat je ze allemaal in 1 seizoen krijgt en dus ook niet allemaal kunt gebruiken lijkt het op. Daarnaast zijn het gratis kaartjes voor 1 park, dus als je platinum koopt moet je nog steeds bijkopen als je eerst naar Seaworld gaat, en dan naar Busch Gardens wilt.
Dit komt van Seaworld zelf :

2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Het leek ook te mooi om waar te zijn 

super bedankt voor je hulp!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht