Tips gevraagd .
Wij reizen op 1 dag van Florida City naar Clearwater en nu ben ik op zoek naar een leuke tussenstop (ergens op 2/3e van de route) om even wat te eten en misschien even een korte wandeling over het strand, uitkijkpunt of een natuurpark oid te maken. Weet er iemand iets leuks?
Myakka river state park ligt niet heel ver van de I75 en is de moeite waard.
Je route gaat niet langs het strand, pas aan het einde. Wat wij wel leuk vinden is om de Sunshine Skyway Bridge (tol) te nemen en daar even op de parking net voor de brug te stoppen. Mooi uitzicht op de brug, zee, vissers enz
Vergeet ook niet om de 41 te nemen en even te stoppen bij het Everglades NP Oasis visitor center, liggen vaak gators in de pond voor de deur.
Dank je!
Myakka lijkt me inderdaad erg leuk maar de Canopy Walkway is gesloten zag ik. Die leek me juist het leukst.
De Skyway Bridge en Oasis is een leuk idee, die nemen we op
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.