Ik weet dat niemand hier een glazen bol heeft en dat het midden in het orkaanseizoen valt, dus om een weersvoorspelling zal ik niet vragen
Ik ben echter benieuwd naar de ervaringen van de mensen die er misschien wonen of de oudgedienden die vaker in de laatste week van september in Orlando zijn geweest.
Het plan is om mijn reis (start 9 sept in Vegas en vooral in Utah is) om te boeken op het eind. In plaats van te eindigen in Las Vegas, overweeg ik om op de 22e naar Orlando te vliegen en de 28e weer naar huis. Een extra fun week van een kleine week dus na wat natuur en wandelingen. De andere optie is Chicago, maar de voorkeur is meer Orlando.
Hoe ervaren jullie de balans tussen de lagere drukte in de parken versus de hoge luchtvochtigheid en die typische middagbuien in die week? Is het te doen om dan echt op pad te zijn, of zeggen jullie laat Orlando voor een andere keer en kies nu voor Chicago?
Mijn voorlopige idee: 2 dagen Universal en een Halloween Horror Night, 1 dag een huurauto voor Kennedy Space Center, de Black Point Wildlife Drive en een bioluminescentie tour en misschien een 2e dag voor een auto, moet mij nog echt verdiepen in Orlando eigenlijk. Disney is ook nog een vraagteken dus 2 dagen moet ik nog echt bekijken.
Ik hoor heel graag hoe jullie deze specifieke week eind september ervaren!