Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

taxivervoer in Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Els
Amerika-newbie

taxivervoer in Orlando

Bericht door Els »

Hallo allemaal,
In mei 2005 gaan wij met onze 2 kinderen naar Orlando. :lol:
De diverse attracties die we gaan bezoeken zijn allemaal met gratis shuttlediensten.
Maar het hotel heeft geen shuttlediensten van Orlando-airport naar het hotel.
Er is een bedrijf dat die vervoersdienst verzorgt; MEAR-shuttle, maar de verhalen op internet van mensen zijn erg negatief; erg duur als je met meer dan 3 mensen bent. Dan kost zo`n rit $ 15,- per persoon enkele reis en als je pech hebt ben je voor 20 mijl rijden zo`n 2 uur onderweg!! :?
Daar werd op die Amerikaanse site gezegd dat je beter een gewone taxi kunt nemen.
Zou goedkoper zijn en sneller bij het hotel.

Graag zou ik van jullie vernemen wat jullie ervaringen hierover zijn.
Wij blijven 10 dagen en een autohuur is niet relevant, omdat we voor de attracties te bezoeken wel vervoer hebben.

Alvast bedankt
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Welk hotel heb je?

Over het algemeen is een taxi voordelig als je met meer dan 2 personen bent, plus het is makkelijker, je hoeft niet te wachten en het vervoer gaat direct naar de plaats waar je moet zijn. Ik zou zeggen Taxi, maar laat even weten waar je blijft om wat mogenlijkheden te onderzoeken!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Els
Amerika-newbie

Bericht door Els »

Hallo Richard,

Bedankt voor je reactie. :)

Wij hebben geboekt in hotel: Comfort suites Maingate, op Bronson Hwy, in Kissimmee.

Groetjes, Els
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Approximate Rates

Airport Hotels $10.00
International Drive $29.00-$34.00
Downtown Orlando $30.00 $15.00
Winter Park/Maitland $33.00
Lake Buena Vista $37.00 $17.00
Kissimmee $37.00- $53.00
Disney - Maingate $48.00

Walt Disney World $50.00
Port Canaveral $87.00

Chauffeured Limousine $50.00 to $85.00 per hour

ik zou ongeveer $45 rekenen, maar het kan minder zijn, dat betekend dezelfde prijs als met de shuttle, dan zou ik nog de taxi pakken dat is namenlijk veel sneller. Vraag de taxi chauffeur voordat je gaat even hoeveel het is, dan sta je zeker niet voor verassingen!

gevonden hier: http://www.orlandoairports.net/goaa/ops/bus_taxi.htm

er staan ook fares bij voor bussen enz. die per persoon rekenen!

hoop dat het helpt,

Richard
Laatst gewijzigd door rperre op 12 okt 2004, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

BTW zie je de LIMO prijs :!: :wink: :D

Richard
Els
Amerika-newbie

Bericht door Els »

Hoi Richard,

Bedankt voor de snelle reactie. :)
Hier kan ik mee verder.

Groet, Els
Ruth
Amerika-ontdekker

Bericht door Ruth »

Hoi Els,

Weet je zeker dat je geen auto gaat huren ?
Ik heb persoonlijk geen hoge pet op van de shuttle service die ze aanbieden, daarbij komt dat je wel gebonden bent aan de tijden dat die shuttle rijd.
En ze zullen zeker op regelmatige basis naar Epcot, Disney , MGM, enz. rijden, echter er zijn veel van die thema zwembaden, je hebt er ook Kennedy Space Center in de buurt en de grote winkels, en of ze daar ook regelmatig naar toe rijden vraag ik me af.
Zou toch eens goed nadenken over een auto, het rijden daar is in ieder geval vele malen relaxter dan hier in Nederland.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

alhoewel het best druk kan zijn in de buurt van disney en in Orlando heeft Ruth wel gelijk om daarover na te denken! Het geeft je een zeer grote vrijheid van bewegen en je kunt ook eens wat verder weg dan Disney!!! Tampa bv of het Kennedy Space Center! Een compact auto hoeft ook helemaal niet duur te zijn voor een week en je vervoer vanaf Orlando International is ook meteen geregeld (heen en terug)!

Richard
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Sorry las net met 2 kinderen dus met zijn vieren is ten eerste de taxi goedkoper vanaf het vliegveld, ten tweede de auto huren is zeker nog een optie om te overwegen!

Richard
Els
Amerika-newbie

autohuur

Bericht door Els »

Hallo Richard :)

Ja we zijn toch aan het overwegen om een auto te huren.
Wat is goedkoper, hier huren of in Orlando.
En waar moet ik dan aan denken qua prijs, als ik een auto van type ford focus of ford mondeo zou willen? :?:
Uiteraard met de meest uitgebreide verzekering.
Wij komen om 2 mei om 21.00 uur aan in orlando.
En vertrekken weer op 10 mei om 13.45 uur.

Alvast bedankt,
Els
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer