Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Visa loterij

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Bruinebeer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Visa loterij

Bericht door Bruinebeer »

Hille schreef:want als iets googlen al te veel is gevraagd, zul je nog grote ogen trekken.

Verder zul je ook wel begrijpen dat de mensen die op dit forum zitten, allemaal een baan en vaak ook een gezin hebben en dat hun tijd dus nog veel kostbaarder is dan die van jou.
Iets googlen is niet teveel gevraagd, ik heb er momenteel geen tijd voor omdat ik het HEEL druk heb met school.

De mensen die reageren hebben daar dan toch zelf voor gekozen toch? (No offense)
Bruinebeer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Bruinebeer »

Gezien de kritiek en het aantal 'boze ' reacties zal ik dit account verwijderen, de droom (en de wil) om te emirgreren heeft z'n dieptepunt wel bereikt hoor. Ik denk dat ik dus maar gwn in NL blijf en een andere droom ga zoeken. Ik leer wel door voor advocaat, heel hard werken, heel veel geld sparen, dan 1x per jaar op vakantie naar Amerika.

Doei
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Bruinebeer schreef:Gezien de kritiek en het aantal 'boze ' reacties
Tsja, wat denk je nu zelf? Als jij keer op keer geen moeite doet om zelf iets op te zoeken, schijnbaar niets leert van eerdere adviezen en dan ook nog eens arrogant hier komt vertellen dat jij het te druk hebt, maar wij wel goed genoeg zijn om gratis voor jou te werken, dan is de kritiek geheel aan jezelf te wijten.

Bruinebeer schreef:de droom (en de wil) om te emirgreren heeft z'n dieptepunt wel bereikt hoor.
Misschien was dit je nog niet duidelijk, maar naar de VS emigreren is voor iedereen een lastig proces en voor iedereen een zeer kleine kans dat het ooit lukt.
jummel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door jummel »

Het is toch wel helder dat Bruinebeer alleen maar zit te stangen?
Ik moet zeggen dat hij daar wel aardig in slaagt, misschien daar nog carrierekansen? :mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Sorry maar ik vind dit net iets te ver gaan. Iemand tot troll verklaren is niet echt leuk. Zeker met zo een prent.
Toen ik 14 was, stormde mijn brein ook all over the place met ideeën voor de rest van mijn leven, vol verwachtingen.
Het leven is dan net een snoepwinkel, vol met keuzes - de ene nog beter dan de andere.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

that is....als je ervan uit gaat dat we hier daadwerkelijk met een 14-jarige Bruinebeer te maken hebben.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer