Ik ben nieuw op het forum, ik ben alles al aan het doorspitten. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Angelique, 46, getrouwd met een Brit, drie kids waarvan er een al studeert. Jarenlang wilde we al emigreren en in eerste instantie zouden we naar Australie gaan maar dat bleek toch te lastig. Mijn man werkt voor een Amerikaans bedrijf en zit voor zijn werk al heel veel in LA en Rhode Island. Omdat zijn directe collega's allemaal in LA zitten is het houden van vergaderingen lastig met het tijdverschil, maar omdat mijn man de afdeling Europa moest bijhouden wilde men hem toch in Nederland houden. Echter, gisteren te horen gekregen dat we toch naar LA mogen, mits we het zelf regelen. Dus ik ben nu als een gek alle info aan het verzamelen. Ik zie al dat dit forum een goede bron gaat worden. Ook zie ik een aantal bloggers in Californie die ik zal gaan volgen. Er is nog veel te regelen, het meest lastige is dat mijn middelste hier wil blijven studeren. We moeten dus gaan bepalen of we hier het huis aanhouden, iets voor hem huren, zelf huren in de USA of wellicht toch kopen. Ik zal de komende tijd hier veel te vinden zijn