Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Emigratie naar Pennsylvania (Harrold en Tineke)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Dakloze
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 99

Re: Emigratie naar Pennsylvania (Harrold en Tineke)

Bericht door Dakloze »

Harrold en Tineke schreef:Vandaag gesprek gehad met het bedrijf en het wordt nu steeds concreter. Qua salaris, ziektekosten, pensioen etc zijn we er wel uit. Alleen het hele verhaal omtrent visum is toch wel ingewikkeld. Ze hebben in het verleden met een Amerikaans bedrijf gewerkt om dit te regelen maar de ervaringen waren niet zo best. Er werd mij gevraagd of ik eventueel hierin mee kon helpen door een bedrijf of advocaat te zoeken die dit kon regelen(liefst in NL)
Ze willen voor mij, mijn vrouw en 2 dochters visum aanvragen en vervolgens het traject greencard opstarten. Ze zijn hier zeer welwillend in maar weten niet exact hoe e.e.a. aan te pakken. Hoor graag welke bureaus hierin kunnen voorzien.
Het bedrijf waar ik mijn visum/gc heb gekregen maakte destijds (en nog steeds volgens mij) gebruik van Berry Appleman & Leiden LLP (balglobal.com). Ik heb tientallen successvolle visum/gc aanvragen gezien, met slechts 1 afwijzing. Ze hebben een beneficiary portal zodat je zelf op de hoogte blijft, en ze houden bij wanneer je zaken moet vernieuwen etc.

Mocht je er zelf voor opdraaien, stuur even een PM. Ik heb kopietjes van mijn eigen petities en heb zelf ooit een I129 geschreven voor een L1-B collega die ik heb aangenomen omdat de advocaten niks snapten van zijn specialized knowledge.
--
I route, therefore you are.
Harrold en Tineke
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Emigratie naar Pennsylvania (Harrold en Tineke)

Bericht door Harrold en Tineke »

Bedankt thenextdtrump! Ik ga hen contacten en houd je op de hoogte!! Mocht ik er niet uitkomen zal ik zeker van je aanbod gebruik maken en stuur ik je wel een pb. Op het moment zijn we bezig naar het zoeken naar huurwoningen en volgend weekend vliegen we naar de VS voor vakantie en bezoek omgeving waar we gaan wonen. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer