Mijn naam is viencent, en ik zal me kort even voorstellen: na mijn laatste jaar middelbaar onderwijs ben ik een jaar naar amerika gegaan, waar ik bij een gastgezin woonde en naar de plaatselijke high school ging. Dit was dichtbij Tupelo (geboorteplaats van Elvis!), Mississippi. Dit is ondertussen 6 jaar geleden. Mijn jaar daar heeft echt alle verwachtingen overtroffen, en mijn (tweede) gastgezin was echt super. Sindsdien ben ik een of meerdere keren per jaar teruggegaan naar daar, om mijn gastgezin te bezoeken en alle vrienden terug te zien. Vorig jaar, begin september, ging ik ook voor een paar weken terug, en was ik uitgenodigd door een vriendin om samen met een paar vrienden te gaan parachutespringen (aanrader!!). Daar heb ik de nicht van die vriendin leren kennen, Allison. Mijn ticket was geboekt om de week daarna te vertrekken, maar ik heb m’n ticket geannuleerd en ben daar uiteindelijk drie maand geweest

Zo, ik hoop dat ik niet te langdradig was en dat het allemaal een beetje duidelijk is!
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
viencent