Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikanen zijn fake people

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Re: Amerikanen zijn fake people

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Bijzonder om een heel land op basis van jouw plaatselijke observatie over 1 kam te scheren.
En vervelend dat jij dan net al die fake Amerikanen treft.
Ik had in NL al weinig echte vrienden en heb er, na bijna 19 jaar in Houston, TX, niet echt veel bijgekregen. Dat ligt niet aan de mensen hier, maar aan mijn eigen instelling. Opvallend is wel dat de contacten die ik hier heb voornamelijk mensen zijn die ergens anders geboren zijn en hier naartoe zijn gekomen of mensen die veel gereisd hebben. Maar ook dat wijt ik aan dat ik meer raakvlak heb met die mensen.
Ik vind de mensen hier in Texas over het algemeen erg gemoedelijk en vriendelijk. Ik heb niet echt contact met mijn buren, maar weet uit ervaring dat als er iets zou zijn en ik zou aankloppen, ze voor me klaar zouden staan.
Wat ik door de jaren heb geleerd is dat ieder mens een product is van zijn omgeving en opvoeding en dat je niet jouw normen en waarden kunt gebruiken als norm om anderen te beoordelen.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer