gr. Redneck
Hey bedankt PeeJay,PeeJay schreef:
Dan volg deze link maar een Anneke :
http://www.usatoday.com/travel/gallery/ ... /flash.htm
/PeeJay
Tja, dan zul je moeten wachten tot wij de trek makenRedneck schreef:Uhm... Petra... Voordat je die foto's kunt bekijken, moet je wel eerst een account aanmaken.Petra/VS schreef:Natuurlijk. Maar op mijn blog van vanavond heb ik een link staan naar de fotogalerij van de Washington Post, heel mooie foto's!
Je kent mijn instelling; zo min mogelijk gegevens rondstrooien in die grabbelbak die internet heet. Dus helaas.
gr. Redneck
of je heet opeens jan pietseren woont aan de dorpstraat 8 in pietjebroek en je mail is jppietjebroek@pietsmail.xy werkt altijd.Petra/VS schreef:Tja, dan zul je moeten wachten tot wij de trek makenRedneck schreef: Uhm... Petra... Voordat je die foto's kunt bekijken, moet je wel eerst een account aanmaken.Je kent mijn instelling; zo min mogelijk gegevens rondstrooien in die grabbelbak die internet heet. Dus helaas.
gr. Redneck.
Wat nepgegevens invullen is een mogelijkheid, maar het punt is dat ik geen formulier wil invullen, ook niet met een fake naam en adres, om een krant te kunnen lezen.freekb2 schreef:of je heet opeens jan pietseren woont aan de dorpstraat 8 in pietjebroek en je mail is jppietjebroek@pietsmail.xy werkt altijd.
Dan schiet je daar inderdaad niet veel mee opRedneck schreef:Wat nepgegevens invullen is een mogelijkheid, maar het punt is dat ik geen formulier wil invullen, ook niet met een fake naam en adres, om een krant te kunnen lezen.freekb2 schreef:of je heet opeens jan pietseren woont aan de dorpstraat 8 in pietjebroek en je mail is jppietjebroek@pietsmail.xy werkt altijd.
gr. Redneck
Ik wil even op Jan vissers vraag ingaan. Ook wil ik even melden dat ik mezelf vandaag nieuw heb aangemeld op dit forum.Dus zeg eens eerlijk: waarom zou jij bereid zijn je koffers te pakken
Bedankt voor je advies... het viel me al op dat veel vrienden zeggen dat ik er veel ouder uit zie dan ik benPeeJay schreef:Steven schreef:Ik ben nu nog maar 19 jaar,
Dude, je moet toch echt ochtend creme gaan gebruiken ofzo... :hilarious:
/PeeJay