Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen
Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen
Mijn twee kinderen wonen al gedurende hun hele leven in de VS (met US citizenship) en willen hun NL paspoort aanvragen. Daarvoor hebben ze bewijs nodig dat ik de NL nationaliteit had toen ze zijn geboren (in 1998 en 2000). Op hun geboortebewijzen staat het niet, behalve dat ik in NL ben geboren. Ik heb nog steeds mijn NL nationaliteit, maar oude paspoorten uit die tijd heb ik helaas niet meer.
Hoe pak ik dit aan?
Hoe pak ik dit aan?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen
Ik zou contact opnemen met het consulaat in Miami en daar de vraag neerleggen, daar zouden ze toch moeten weten hoe dit te bewijzen is en of ze daarbij kunnen helpen.
Property Manager van verschillende vakantie villas en townhomes in de Kissimmee/Davenport/Haines City area.
https://enchantedvacationvillas.com
https://enchantedvacationvillas.com
Re: Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen
Ik heb een ander consulaat, maar dat ga ik proberen. RNI heb ik ook al geschreven.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 11920 Weergaves
-
Laatste bericht door robert_2310
-
- 6 Reacties