Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tot Uiterlijk wanneer kun je post van de DV-2008 verwachtten
Tot Uiterlijk wanneer kun je post van de DV-2008 verwachtten
Ik heb ook meegedaan via Usafis, aan de DV 2008, tot uiterlijk wanneer kun je eventueel post verwachtten als je in aanmerking bent gekomen voor de greencard of niet.
Gr.
Clife
Gr.
Clife
Kan iemand mij meer vertellen over Palm coast in Florida.
Is het een leuke woonomgeving
Is het een leuke woonomgeving
Re: Tot Uiterlijk wanneer kun je post van de DV-2008 verwach
Van wat ik zo even op Google kan vinden, kun je tot eind Juli nog bericht krijgen.Hiwat schreef:Ik heb ook meegedaan via Usafis, aan de DV 2008, tot uiterlijk wanneer kun je eventueel post verwachtten als je in aanmerking bent gekomen voor de greencard of niet.
Gr.
Clife
Zie ook hier: http://travel.state.gov/pdf/DV_2008_Final.pdf
Pagina 13, Item 30.
"I reject your reality, and substitute my own!"
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar ik vrees dat tegen die tijd je case number zo hoog ligt, dat je niet eens kans meer maakt.
(en da's pech, wij hebben ook nog niks gehoord)

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar het aan ligt? Aan kansberekening. Zo simpel.
Er doen zowat 6.000.000 mensen mee (het zijn er ook al een pak meer geweest, maar kom, we gaan niet moeilijk doen). Slechts 50.000 krijgen een Green Card. Je hebt dus een kans van 50.000/6.000.000 om te winnen, wat wil zeggen: 1 kans op 120! Als je 120 jaar mee doet, dan zou je ne keer moeten winnen.
Doet je partner ook mee, dan heb je 1 kans op 60... Moet je dus maar 60 jaar meedoen én bij je partner blijven.
Er doen zowat 6.000.000 mensen mee (het zijn er ook al een pak meer geweest, maar kom, we gaan niet moeilijk doen). Slechts 50.000 krijgen een Green Card. Je hebt dus een kans van 50.000/6.000.000 om te winnen, wat wil zeggen: 1 kans op 120! Als je 120 jaar mee doet, dan zou je ne keer moeten winnen.

Doet je partner ook mee, dan heb je 1 kans op 60... Moet je dus maar 60 jaar meedoen én bij je partner blijven.

Elke
Zou dit echt zo zijn? Als we alleen al naar de gelukkigen op dit forum kijken, zitten daar inderdaad wel erg veel jonge mensen bij die bezig zijn hun studie af te ronden.6foot6 schreef:Ik heb al tien x meegedaan, ik krijg zo langzamerhand het idee dat dit niet zo "random" is als ze willen doen voorkomen, de winnaars waarover ik lees zijn altijd jong.
Kastelke, het is pas begin juni... het zo zomaar kunnen dat je morgen bericht krijg

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
nee hoor, want de post werkt hier niet op zaterdag.ronald87 schreef: Kastelke, het is pas begin juni... het zo zomaar kunnen dat je morgen bericht krijg

En ach, zelfs al krijgen we nu nog een NL, dan zal het casenumber zodanig hoog zijn dat we het wel kunnen schudden. Eind dit jaar beter!
Elke
Wij hebben ook via de USAFIS meegedaan en na 1 keer meedoen gewonnen en zitten inmiddels al in Amerika. (DV 2007))6foot6 schreef:Ik heb al tien x meegedaan, ik krijg zo langzamerhand het idee dat dit niet zo "random" is als ze willen doen voorkomen, de winnaars waarover ik lees zijn altijd jong.
En jong?..ach wat is jong..ik ben 43 jaar en mijn vrouw 42 jaar, dus die vlieger van alleen maar jonge mensen gaat niet op kijk maar naar Chiefram die was toch ook 42?
heel veel succes met het verdere verloop.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1410 Weergaves
-
Laatste bericht door Roosuithoorn
-
- 14 Reacties