Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Topic: "Trouwen in Nebraska"

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Gesloten
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Topic: "Trouwen in Nebraska"

Bericht door Petra/VS »

Dit topic is op verzoek van de topic startster verwijderd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Hee Peet,

Waar is de policy voor verwijderen van topics? Heb gezocht onder de FAQs maar niet gevonden.

Ik realiseerde me nl niet dat een geheel topic verwijderd kon worden (op verzoek van de topic starter). Dit met name omdat je als andere forumleden energie en tijd hebt gestoken in het reageren op een draadje en omdat er in een topic dingen kunnen staan die van belang zijn voor anderen.

Ik heb niet het idee dat dit vaak gebeurt, heb het volgens mij nog nooit gezien. Maar ik baal wel dat ik mijn tijd heb genomen om serieus te reageren ergens op en dat is nu verwijderd.
SEEING IS BELIEVING
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, eerlijk gezegd hebben we hier als moderators ook een discussie over. Ik werd een beetje overvallen door dat verzoek en heb het topic eigenlijk te snel verwijderd. We zijn ons aan het beraden op een beleid wat zoiets betreft. En inderdaad het gebeurt vrijwel nooit, gelukkig. Ik heb de beslissing genomen het topic te verwijderen, omdat in mijn ogen enkel de berichtjes van de topic starter verwijderen tot gevolg zou hebben, dat de reacties nergens meer op sloegen. Mijn excuses aan degenen, die hun tijd hebben gestoken in het reageren op Stephanie.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik hoop niet dat Stephanie zo naief is dat ze denkt dat deze thread middels het verwijderen van dit forum werkelijk is verdwenen. Zo werkt het internet niet. De meeste searchengines bewaren paginas in hun cache. Google bijvoorbeeld maar eens op "Trouwen in Nebraska". De thread is daar nog na te lezen door op de "Cached" link onder het onderwerp te klikken. Er zijn search engine die op deze wijze zelfs jarenlang verschillende versies van websites bewaren.

Ik wil hiermee slechts aangeven dat mensen moeten nadenken voordat ze hun gedachten aan de internet toevertrouwen, het is bijna permanent daarna aanwezig.
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

Afgezien van dat hebben de meeste mensen toch al wel hun oordeel geveld toen het topic er nog stond dus ook dat is niet ongedaan te maken
stephanieb
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door stephanieb »

mij maakt het niet uit dat het nog ergens op internet te vinden is via google of wat dan ook..
xxx steph en eric
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Waarom dan het verzoek om het weg te halen? Een aantal mensen hebben er energie in gestoken, en mogelijk kunnen latere bezoekers die de thread lezen er hun voordeel aan behalen. Ook oude threads hebben waarde op een forum.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Die discussie zal in het Off Topic forum gedaan moeten worden, want die heeft niets met het emigreren naar Amerika te maken. Hier gaat een slotje op en in het vervolg zullen we niet meer zonder duidelijke aanleiding een heel topic verwijderen, dat was een te impulsieve actie van mijn kant :) :sorry:.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer