Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
L2 visum
-
- Amerika-ontdekker
L2 visum
Hallo, we hebben het financiel plaatje nu rond, maar bij elke vernieuwde offerte zitten er weer nieuwe bijlagenbij en ik wordeerlijk gezegt er een beetje moedeloss van dat we alles zelfuit moeten zoeken ( met jullie hulp).
Mijn man krijgt een L1 visa en ik dus een L2, wat inhoudt dat ik daar niet kan werken. Nu vraag ik me af of ik daar wel bijvoorbeeld werk kan zoeken en dat daarna het visum wordt om gezet naar eentje waar ik wel bij mag werken? Ik zou een poging kunnen wagen via mijn bedrijf, maar voordat ik die wegen open, weet iemand hier hoe dit zit?
Bedankt,
Monique
Mijn man krijgt een L1 visa en ik dus een L2, wat inhoudt dat ik daar niet kan werken. Nu vraag ik me af of ik daar wel bijvoorbeeld werk kan zoeken en dat daarna het visum wordt om gezet naar eentje waar ik wel bij mag werken? Ik zou een poging kunnen wagen via mijn bedrijf, maar voordat ik die wegen open, weet iemand hier hoe dit zit?
Bedankt,
Monique
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
Toch nog weer iets extras gevonden, er kan gewerkt worden met een L2 visum....
1. What is L2 visa?
The L2 visa allows the dependent spouse and minor, unmarried children of qualified L-1 visa holders to enter into the U.S.
--------------------------------------------------------------------------------
2. What privileges do I enjoy on L-2 visa?
On L-2 visa, you may:
• Reside in the U.S. for the duration of the L-1 visa holder's authorized duration of stay
• Work on a full-time basis in the U.S. with proper employment authorization from the USCIS
• Engage in full-time study in the U.S.
• Travel in and out of the U.S. on short trips and return
--------------------------------------------------------------------------------
3. What are the limitations of L-2 visa?
You may not apply for Employment Authorization if you are a dependent child on L
1. What is L2 visa?
The L2 visa allows the dependent spouse and minor, unmarried children of qualified L-1 visa holders to enter into the U.S.
2. What privileges do I enjoy on L-2 visa?
On L-2 visa, you may:
• Reside in the U.S. for the duration of the L-1 visa holder's authorized duration of stay
• Work on a full-time basis in the U.S. with proper employment authorization from the USCIS
• Engage in full-time study in the U.S.
• Travel in and out of the U.S. on short trips and return
3. What are the limitations of L-2 visa?
You may not apply for Employment Authorization if you are a dependent child on L
-
- Amerika-ontdekker
Je kunt gewoon een work permit aanvragen
Ook ik zit hier op een L2 visum, je kunt in principe gewoon een work permit aanvragen, daarmee kan je dan een social security nummer aanvragen en gaan werken. Je visum echt blijft gewoon een L2 visum en wordt dan niet een L1 visum. Dit wil zeggen dat het L1 visum van je man zeg maar het "hoofdvisum" is en dat van jou is aan die van hem gekoppeld. Mocht hij onverhoopt weg gaan of moeten uit Amerika dan moet jij ook vertrekken, dit ongeacht of je nou een work permit hebt of niet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht