Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie nog meer rond Boston?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
brownies
Amerika-newbie

Wie nog meer rond Boston?

Bericht door brownies »

Dit is dan de andere vraag waar ik op kwam door jullie reacties! Ik begreep van Dutchie-in -Boston natuurlijk de woonplaats, maar zijn er nog meer van jullie die in Cambridge, Boston of New England wonen? En hebben jullie specifieke tips of aanraders?

veel groeten,
Nienke!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Wie nog meer rond Boston?

Bericht door kastelke »

Nienke, we hebben hier op het forum momenteel nog iemand die de Green Card gewonnen heeft en op weg is naar ... Boston! PhilpG.

Hij stelt zich hier voor: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 17&t=12986
Je kan zijn blog vinden in de lijst van bloggers in Amerika, bij “mensen op weg naar Amerika”:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 06&start=0
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
BostonBoy
Amerika-ontdekker

Bericht door BostonBoy »

Ook ik woon in de omgeving van Boston maar; "specifieke tips of aanraders" met betrekking tot wat?

Peter
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

He hallo,

Ik zit zelf in Pascoag, RI. Nog maar net, en ik vindt het helemaal geweldig hier in de States.

Aanraders? Buiten IJshockey bedoel je ?????? Of American Football ???
Before "was", "was" was, "was" was "is".
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer