Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ons k1 proses in usa goed gekeurd !!!!!

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
natasja
Amerikafan
Contacteer:

ons k1 proses in usa goed gekeurd !!!!!

Bericht door natasja »

Yippie de usa heeft ons goed gekeurd we hebben email ontvangen vandaag ..... nu ..het consulaat nog ..... we zijn halve wege ons proces!!!!!!

Case Status Information for Receipt Number: *************************************

From: CRIS (USCIS-CRIS@dhs.gov)

*** DO NOT RESPOND TO THIS E-MAIL *** The last processing action taken on your case Receipt Number:Application Type: I129F , PETITION FOR FIANCE(E) Current Status: Approval notice sent. On March 23, 2008, we mailed you a notice that we have approved this I129F PETITION FOR FIANCE(E). Please follow any instructions on the notice.

groetjes Natas en Delynn :D :D :D :D :D
Laatst gewijzigd door natasja op 24 apr 2008, 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: ons k1 proses in usa goed gekeurd !!!!!

Bericht door mirdj »

Gefeliciteerd!! De andere helft zal nu ook niet echt een probleem meer zijn.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Gefeliciteerd :dance: Jullie zullen wel blij zijn! geniet ervan!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zet de champagne al maar koud!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!
Before "was", "was" was, "was" was "is".
Ligeia
Amerika-ontdekker

Bericht door Ligeia »

Gefeliciteerd!! :doublethumb:
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

Bedankt ,maar zit me even af te vragen hoelang het nu gaat duren voor ik iets zal horen.
Van de beruchte envelope of van het consulaat???? Wie oh wie kan mij daar iets over zeggen
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

ja het is zover we hebben de beruchte envelope ontvangen vandaag , wat een papieren !!!!!
vanavond bezig met alles in te vullen en dan terug te sturen , einde van ons K1 proces is in zicht

yessssss

groetjes natas
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Hey, wat goed! Succes!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat lijkt toch redelijk snel te gaan, niet?
Zie dat je niks verkeerd invult he!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
jackybeertje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jackybeertje »

gefeliciteerd. nu het laatste stukje en hopelijk gaat dat allemaal een beetje vlotjes.
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Schitterend! Proficiat, wanneer vertrekken jullie?
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

zo snel mogenlijk ons wachten heeft me nu echt te lang geduurd
De envelope is al terug naar consulaat met alle papieren die we moesten invullen heeft me hoog uit een week gekost het consulaat zei ons dat als het op het consulaat ligt gemiddeld 8 tot 10 weken duurt voor dat het hele proces is afgehandeld....... dus als iemand iets weet voor hoe lang van de envelope tot je iets hoort van het consulaat mag rustig iets laten weten
nu wachten op het interviewdatum en dan hopelijk kunnen we vertrekken we hopen op july.....

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

8 tot 10 weken lijkt me behoorlijk lang.. het zal waarschijnlijk genoemd zijn als soort van buffer maar van wat ik vernomen heb, duurt het ongeveer 5-6 weken om je interview te krijgen (gezien vanaf de datum dat NSC de aanvraag naar het consulaat verstuurd heeft).

Success anyways :)
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

als of het lot er mee speel krijg ik vandaag een brief heb 4 juni de dokters afspraak en 30 juni het interview dus dat is al best wel snel nu hopen dat alles goed gaat:lol: :lol: :lol:
Appie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Appie »

jiejie schreef:8 tot 10 weken lijkt me behoorlijk lang.. het zal waarschijnlijk genoemd zijn als soort van buffer maar van wat ik vernomen heb, duurt het ongeveer 5-6 weken om je interview te krijgen (gezien vanaf de datum dat NSC de aanvraag naar het consulaat verstuurd heeft).

Success anyways :)

In mijn geval kreeg ik in Mei mijn papieren en had ik mijn interview pas in september. Ik spraak daar een aantal anderen die ook de K1 procedure gedaan hebben, en die hadden het gehele process in 6 weken doorlopen. Het verschilt nogal per persoon dus. Mooi voor Natasja dat ze nu meer duidelijkheid. Scheelt weer een aantal vragen :P :)
K1 visa progress: Applied (10 jan ' 06); Approval (5 sept '06); Entry (15 Sept.'06); Married (14 Oct.'06); Applied for EAD I-765 & I-485 (28 Oct. '06); EAD approved (23 Jan.'07); Con. resident card approved (23 Feb '07), received (5 May '07)
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Appie schreef:In mijn geval kreeg ik in Mei mijn papieren en had ik mijn interview pas in september. Ik spraak daar een aantal anderen die ook de K1 procedure gedaan hebben, en die hadden het gehele process in 6 weken doorlopen. Het verschilt nogal per persoon dus. Mooi voor Natasja dat ze nu meer duidelijkheid. Scheelt weer een aantal vragen :P :)
Wat ik toevallig ook onlangs las is dat het er soms ook aan ligt wat je als datum opgeeft over wanneer je naar de US wilt vertrekken. Wat ik heb begrepen is dat ze soms een latere datum voor het interview kiezen als je een latere datum opgeeft. Ik weet natuurlijk niet of dit in jouw geval ook zo is geweest maar dit is wat ik op een ander forum gelezen heb :)
Appie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Appie »

jiejie schreef:
Appie schreef:In mijn geval kreeg ik in Mei mijn papieren en had ik mijn interview pas in september. Ik spraak daar een aantal anderen die ook de K1 procedure gedaan hebben, en die hadden het gehele process in 6 weken doorlopen. Het verschilt nogal per persoon dus. Mooi voor Natasja dat ze nu meer duidelijkheid. Scheelt weer een aantal vragen :P :)
Wat ik toevallig ook onlangs las is dat het er soms ook aan ligt wat je als datum opgeeft over wanneer je naar de US wilt vertrekken. Wat ik heb begrepen is dat ze soms een latere datum voor het interview kiezen als je een latere datum opgeeft. Ik weet natuurlijk niet of dit in jouw geval ook zo is geweest maar dit is wat ik op een ander forum gelezen heb :)
ah dat zou inderdaad goed kunnen. Ik had inderdaad september 2006 opgegeven toen ik in Mei mijn papieren opstuurde. Klinkt logisch, bedankt :)
K1 visa progress: Applied (10 jan ' 06); Approval (5 sept '06); Entry (15 Sept.'06); Married (14 Oct.'06); Applied for EAD I-765 & I-485 (28 Oct. '06); EAD approved (23 Jan.'07); Con. resident card approved (23 Feb '07), received (5 May '07)
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

:D :D :o :o :o :P :P :P :P :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:WE HEBBEN DE K1 visum YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Van harte gefeliciteerd!
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer