Ik ben op het moment 15 jaar oud en ik ben al jaren in de ban van Amerika, het enigste wat mij echt pijn doet is hoe moeilijk het is om ook echt emigreren voor elkaar te krijgen. Ik heb gelezen dat dit onder andere de mogelijkheden zijn:
-Trouwens met een Amerikaanse Staatsburger
-Overplaatsing van een nederlands bedrijf naar een Amerikaans bedrijf
-Green Card Lottery
Ik ben nog maar 15 dus ik weet helaas zowat niks over de wetten, maar zoals ik lees wordt het HEEL moeilijk. Ik lees zo bijvoorbeeld het verhaal van Dennis, " Ik heb uitgerekent dat een persoon er gemiddled een paar eeuwen over doet voordat hij/zij de lottery kan winnen " Ik heb ook op de officiele site gelezen dat...1.. op de 60 personen.. kans heeft.. 1 op de 60 dat is dus vreselijk laag, onmogelijk is een beter woord.. En dan ook nog eens dat als je gekozen wordt dan je dan ook ALLES piekfijn moet ingevuld hebben, en dan vervolgens heb je nog eens een kans om ook echt te winnen, geen zekerheid.
Ik weet niet hoe dit zit maar lijkt dit niet een beetje een te lage kans? Als ik 18 ben ga ik me zeker inschrijven daar is geen twijfel over maar nog steeds is de kans dat je wint.. hartverscheurend. Dit is echt mijn droom, leven en werken in de magnificent U S of A. Kunnen jullie mischien mij wat meer vertellen over dit, of er niet een ander proces is die een grotere kans heeft ? Al deze wetten enzo gaan mijn brein echt overhitten ik snap er niet veel meer van

Bij voorbaat dank,
Toon