Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
statistieken: hoeveel mensen emigreerden naar de VS?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
statistieken: hoeveel mensen emigreerden naar de VS?
Ben me tussendoor aan het verdiepen in de materie.
Daar kwam ik iets tegen wat ik wel leuk vind om te weten:
http://uscis.gov/graphics/shared/statis ... /dslpr.htm
Ja kan hier zien vanuit welke landen men naar de VS verhuisde, en op basis van welke reden. Er staat zelfs bij welk hun beroep is, en in welke staat ze gingen wonen.
Leuk weetje dus.
Daar kwam ik iets tegen wat ik wel leuk vind om te weten:
http://uscis.gov/graphics/shared/statis ... /dslpr.htm
Ja kan hier zien vanuit welke landen men naar de VS verhuisde, en op basis van welke reden. Er staat zelfs bij welk hun beroep is, en in welke staat ze gingen wonen.
Leuk weetje dus.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerikafan
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je met statistieken bezig bent, dan kom je altijd van die fouten tegen. Ik maak deel uit van een studiegroep die onlangs de statistieken rond de Cito-toetsen in Nederland eens van naderbij bekeken heeft, en daar zitten ook heel wat onjuistheden in...PBBI schreef:Heb hier mijn bedenkingen over de juistheid, wist niet dat Nederlanders ook asiel aan konden vragen. Of zouden het belasting vluchtelingen zijn
Maar het is een 'officiële' website, en de tendensen zijn toch wel betrouwbaar, denk ik:
- de verhouding aantal Nederlandse migranten-aantal Belgische migranten kan kloppen als je deze vergelijkt met het aantal inwoners van die landen
- het feit dat 'huwelijken' en 'werk' de voornaamste oorzaken zijn van de migratie
Die 'diversity programs', ik neem aan dat dat 'de lotterij' is?
Dan zijn dat er wel heeeel erg weinig. Heb nog niet de meest recente cijfers gezien, of de cijfers van voor 9/11. Neem aan dat 9/11 even een terugslag gebracht heeft op de migratiemarkt, en dat dat in fiscaal jaar 2003 nog gevolgen kan gehad hebben.
Want elders meende ik opgevangen te hebben dat er een 13-tal Nederlanders vorig jaar de lotterij gewonnen hadden?
Elke
-
- Amerikafan
geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 18:35, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oei, typfoutje, ik bedoelde natuurlijk 130!ftwproductions schreef:Volgens mij heb ik op het forum iets gelezen van 150?Want elders meende ik opgevangen te hebben dat er een 13-tal Nederlanders vorig jaar de lotterij gewonnen hadden?

Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4244 Weergaves
-
Laatste bericht door RoySchepers1970
-