Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
trouwen in belgie?
trouwen in belgie?
ik heb hier al een paar keer rondgekeken voor het k1 visa
maar ik en mijn vriend zouden toch liever in belgie willen trouwen. zijn er mensen die dit ook gedaan hebben? hoe dit in zijn werk gaat? mijn vriend heeft ook een belgisch paspoort ( zijn moeder is belg) maar ik zou dan een card moeten aanvragen voor amerika. hoe lang duurt dit etc. ?
als iemand mij meer info kan geven bedankt.
maar ik en mijn vriend zouden toch liever in belgie willen trouwen. zijn er mensen die dit ook gedaan hebben? hoe dit in zijn werk gaat? mijn vriend heeft ook een belgisch paspoort ( zijn moeder is belg) maar ik zou dan een card moeten aanvragen voor amerika. hoe lang duurt dit etc. ?
-
- Amerika-expert
Re: trouwen in belgie?
Je vriend is Amerikaans/Belgisch en jij bent Belgisch? Als je dan in Belgie trouwt kan je via een I-130 je green card aanvragen toch?
Mijn man is Texaans en we zijn in Nederland getrouwd. Was geen enkel probleem om m'n green card te krijgen.
Wel stressen omdat het binnen heel korte tijd moest gebeuren en natuurlijk kost het een fortuin maar goed, verder geen echte problemen.
Mijn man is Texaans en we zijn in Nederland getrouwd. Was geen enkel probleem om m'n green card te krijgen.
Wel stressen omdat het binnen heel korte tijd moest gebeuren en natuurlijk kost het een fortuin maar goed, verder geen echte problemen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben niet zo thuis in deze materie, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat dit tegenwoordig enkel nog maar kan indien je vriend dus ook woonachtig is in Belgie. Dus niet wanneer hij speciaal overkomt uit Amerika om hier te trouwen. Maar ik denk dat, als je even geduld hebt, hier wel forumleden zullen antwoorden die meer thuis zijn in de materie.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik denk dat Kastelke het juist heeft.
Zelf had ik nog net geluk om als laatste via het Consulaat in Brussel een visum te krijgen via deze procedure( nu bijna 2 jaargeleden). Vanaf de volgende dag hebben ze alle overige aanvragen via I-130 doorgestuurd naar Duitsland (Am. Ambassade) en deze afgehandeld.
Kijk eens op de officiele website van USCIS.
Succes!
Zelf had ik nog net geluk om als laatste via het Consulaat in Brussel een visum te krijgen via deze procedure( nu bijna 2 jaargeleden). Vanaf de volgende dag hebben ze alle overige aanvragen via I-130 doorgestuurd naar Duitsland (Am. Ambassade) en deze afgehandeld.
Kijk eens op de officiele website van USCIS.
Succes!
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
Als ik jou was zou ik even op www.visajourney.com rondkijken, daar zitten veel mensen uit de hele wereld die allemaal willen trouwen of al getrouwd zijn en op die manier hun visums willen bemachtigen. Ik zit zelf nog in het K1 traject (visum is al toegewezen, ik vertrek 2 oktober naar de VS) en ik heb veel hulp aan die site gehadpeach schreef:ik heb hier al een paar keer rondgekeken voor het k1 visa

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 751 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 0 Reacties