Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: slow-chat
Re: DV-2010: slow-chat
't is te hopen dat het met luchtpost verzonden wordt, stel je voor dat het per schip gaat en het schip wordt gekaapt door piraten :S
Misschien wil Obama alle aanvragen eerst zelf beoordelen en duurt het daarom ietsjes langer......

- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vandaag niks in de post....Maar dat is alleen maar uitstel. Beetje meer geduld 

- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Hier ook weer niks vandaag
Maar wat ik me eigenlijk afvraag....misschien is dit hier al eens gepaseerd maar hoe word da lotje eigenlijk getrokken?
Worden al de entry's samen dooreen geschud of worden ze getrokken per continent?
Als dat zo is misschien is Europa dan wat later aan de beurt.
Ne mens zou alles aanwenden om het uitblijven van winnaars hier te rechtvaardigen e hahaha

Maar wat ik me eigenlijk afvraag....misschien is dit hier al eens gepaseerd maar hoe word da lotje eigenlijk getrokken?
Worden al de entry's samen dooreen geschud of worden ze getrokken per continent?
Als dat zo is misschien is Europa dan wat later aan de beurt.
Ne mens zou alles aanwenden om het uitblijven van winnaars hier te rechtvaardigen e hahaha
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
quote:coukie schreef:Hier ook weer niks vandaag![]()
ha
-DV lottery Program stages:
Stage 2: December 2008; the lottery process is run electronically and all entries are randomly numbered within each region.
Stage 3: April 2009 - June 2009; KCC sends Selectee notification letters.
Volgens mij moet je er niet op rekenen maar in geloven!!!
Ik heb alle redenen om te moeten vluchten, mijn ex- zit al jaren achter me aan. Ik zal in mijn Jeep Wrangler in het Amerikaanse continent verdwijnen en ze zal me nooit meer kunnen vinden
... Gone with the wind...
Eerste week van juli, dan komen de enveloppen.. Watch & see..
Zorg dat je met me mee mag!! :beerchug:
Zyhan
Ik heb alle redenen om te moeten vluchten, mijn ex- zit al jaren achter me aan. Ik zal in mijn Jeep Wrangler in het Amerikaanse continent verdwijnen en ze zal me nooit meer kunnen vinden

Eerste week van juli, dan komen de enveloppen.. Watch & see..

Zyhan
coukie schreef:Maar wat ik me eigenlijk afvraag....misschien is dit hier al eens gepaseerd maar hoe word da lotje eigenlijk getrokken?

- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Je gaat me niet geloven, maar ik heb net zo'n ding.
Een hit op feestjes van de hobbyclub van m'n oma
Een hit op feestjes van de hobbyclub van m'n oma

Hé bedankt jiejie voor het delen van deze toch wel unieke inside informatie met ons allenjiejie schreef:

Het zou me niets verbazen. Sommige dingen zijn nu eenmaal hopeloos ouderwets in Amerika, en dan heb ik het niet alleen over de infrastructuur... 

:hilarious: :hilarious: :hilarious:
Hij is leuk!! Een ECHT bingo setje. Ik word er hebberig van

Hij is leuk!! Een ECHT bingo setje. Ik word er hebberig van

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je wel een heeeeeel erg groot 'mandje' nodig, want er moeten 8 miljoen aanvragen in... Of neemt men dat kleine mandje, kijkt men wat er in past, en smijt men de rest gewoon in de vuilbak?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
hier ook weer geen post.....jammer....maar komt helemaal goed !!! Opeens zijn ze daar...de brieven
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Mja, dat worden zowiezo allemaal hoge casenummers, of niet?
Ik hoop dat het vandaag eindelijk eens een geweldige dag zal worden voor jullie! Ik ben eens aan het zoeken gegaan en nog een antwoord op de vraag gevonden:
Selectie van kandidaten
The computer will select at random individuals from among all qualified entries. De computer kiest willekeurig individuen uit alle gekwalificeerde inzendingen. They will be notified by mail between May and July 2009 and will be provided further instructions, including information on fees connected with immigration to the US Those selected in the random drawing are not notified by email. Zij zal per e-mail tussen mei en juli 2009 en zal worden verstrekt verdere instructies, inclusief informatie over de kosten die verband houden met immigratie naar de VS
gevonden op de site:
http://www.thefederalregister.com/d.p/2 ... 0-E8-22994
Ik kan me voorstellen dat jullie op hete kolen zitten maar het is nog geen juli !!! Gelukkig maar want dan zijn er nog steeds kansen, jippieeeee :dance:
ik blijf duimen voor jullie,vind het net zo spannend,
Kiyu
Selectie van kandidaten
The computer will select at random individuals from among all qualified entries. De computer kiest willekeurig individuen uit alle gekwalificeerde inzendingen. They will be notified by mail between May and July 2009 and will be provided further instructions, including information on fees connected with immigration to the US Those selected in the random drawing are not notified by email. Zij zal per e-mail tussen mei en juli 2009 en zal worden verstrekt verdere instructies, inclusief informatie over de kosten die verband houden met immigratie naar de VS
gevonden op de site:
http://www.thefederalregister.com/d.p/2 ... 0-E8-22994
Ik kan me voorstellen dat jullie op hete kolen zitten maar het is nog geen juli !!! Gelukkig maar want dan zijn er nog steeds kansen, jippieeeee :dance:
ik blijf duimen voor jullie,vind het net zo spannend,
Kiyu
Even voor de duidelijkheid: je wordt niet via e-mail op de hoogte gebracht...maar middels de 'normale' mail (post).
Vandaag niets mogen ontvangen, ik had gedacht dat we het zo laat in mei allang hadden geweten
Vandaag niets mogen ontvangen, ik had gedacht dat we het zo laat in mei allang hadden geweten

In ieder geval dat we nu al meer dan 1 bekende winnaar zouden hebben. Maar aangezien er op de andere fora ook niet echt veel winnaars uit andere Europese landen zich melden...lijkt het een algehele vertraging te zijn.
Ben benieuwd of ik wat in de bus aantref als ik thuis kom vanmiddag..
Ben benieuwd of ik wat in de bus aantref als ik thuis kom vanmiddag..
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Je kon vanaf een bepaalde datum toch ook met je casenummer op de site inloggen om te zien of je gewonnen had?
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
- Amerikafan
- Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!
Vanaf 1 juliIris_1982 schreef:Je kon vanaf een bepaalde datum toch ook met je casenummer op de site inloggen om te zien of je gewonnen had?
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb vandaag alleszins niks in mijn brievenbus gevonden waar ik blij van wordtOscarG schreef:Ben benieuwd of ik wat in de bus aantref als ik thuis kom vanmiddag..

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht