Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
we hebben `m!
we hebben `m!
Eindelijk dan! Vandaag zijn we 1 jaar getrouwd en gisteren hebben we onze Green Cards op mogen halen! Een leuker kado bestaat toch niet?
Het voelt nu toch wel heeeeel apart om de kaarten in handen te hebben, we zijn nu toch helemaal ECHTE!
Degene waar we de kaarten naar toe hadden laten sturen moest in Nederland zijn voor z`n werk en de kaarten werden 15 km bij ons vandaan afgeleverd, wat een luxe en zekerheid he!
Nu nog alles regelen en waarschijnlijk dat we in januari de grote overstap kunnen maken!
Kiyu :dance:
Het voelt nu toch wel heeeeel apart om de kaarten in handen te hebben, we zijn nu toch helemaal ECHTE!
Degene waar we de kaarten naar toe hadden laten sturen moest in Nederland zijn voor z`n werk en de kaarten werden 15 km bij ons vandaan afgeleverd, wat een luxe en zekerheid he!
Nu nog alles regelen en waarschijnlijk dat we in januari de grote overstap kunnen maken!
Kiyu :dance:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: we hebben `m!
Proficiat!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerikafan
- Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!
Gefeliciteerd en geniet ervan! Succes met de voorbereidingen!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Goed gevoel een keer je dit ding echt in je pollen hebt, niet?
Dikke proficiat
Veel geluk met de voorbereidingen, kan je alvast vertellen dat het toch wel wat vrije tijd in beslag neemt voor alles geregeld is, wij zitten er midden in en elke dag ben je wel met iets bezig om alles voor te bereiden.
Bart1
Dikke proficiat
Veel geluk met de voorbereidingen, kan je alvast vertellen dat het toch wel wat vrije tijd in beslag neemt voor alles geregeld is, wij zitten er midden in en elke dag ben je wel met iets bezig om alles voor te bereiden.
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Telkens ik lees dat er iemand zijn GC krijgt, word ik steeds meer jaloers
prijs jullie gelukkig, 't is voor weinigen weggelegd

prijs jullie gelukkig, 't is voor weinigen weggelegd

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Gefeliciteerd Kiyu 

Super Kiyu!!!
gefeliciteerd!

gefeliciteerd!

Ha Kiyu,
zijn jullie al onderweg? Ik ben zo benieuwd.
Wij hebben ook een bedrijf dus ik zat ook nog even aan je verhaal te denken, heb je nog specifieke tips om me voor te bereiden.
Achtergrondinfo: ik heb MA diploma en een bedrijf hier en zal daar ook een bedrijf hebben, ik begreep dat ze bij het interview graag zien dat mensen een bedrijf hebben. Heb je dat ook zo ervaren?
hoor graag van je
groetjes jaja5
zijn jullie al onderweg? Ik ben zo benieuwd.
Wij hebben ook een bedrijf dus ik zat ook nog even aan je verhaal te denken, heb je nog specifieke tips om me voor te bereiden.
Achtergrondinfo: ik heb MA diploma en een bedrijf hier en zal daar ook een bedrijf hebben, ik begreep dat ze bij het interview graag zien dat mensen een bedrijf hebben. Heb je dat ook zo ervaren?
hoor graag van je
groetjes jaja5
Hey Jaja5 wat voor bedrijf hebben jullie en wanneer gaan jullie en waar naar toe ? Wat is een MA diploma? Had je nog geen interview gehad (sorry maar ik zit niet zo veel op het forum)Wij hebben ook een bedrijf dus ik zat ook nog even aan je verhaal te denken, heb je nog specifieke tips om me voor te bereiden.
Tip: probeer de consul er van te overtuigen dat jullie je daar kunnen redden en gewoon rustig blijven. Ik weet niet of je naar A`dam moet maar die man is supervriendelijk! Het is een kwestie van overtuigen!
Kiyu
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
** Kiyu, ik heb een apart topic gemaakt van je vraag rond het opstarten van een franchise.
Je kan dit hier volgen: viewtopic.php?f=12&t=25951 **
Je kan dit hier volgen: viewtopic.php?f=12&t=25951 **
Elke
Hartelijk gefeliciteerd Kiyu!! Echt leuk zeg!!
Ik wens jullie heel veel geluk en plezier in Amerika.
Yasmin

Ik wens jullie heel veel geluk en plezier in Amerika.
Yasmin
Yasmin, kijk even naar de datum
dat we de GC gewonnen hebben. We zitten nu in dubio of het wel verstandig is om te gaan.
maar toch bedankt voor je felicitatie.....
Kiyu

maar toch bedankt voor je felicitatie.....
Kiyu
Oeps! helemaal niet naar de datum gekeken, sorry
Ik heb net jullie verhaal gelezen
Hopelijk komt het goed voor jullie. Heel veel sterkte en succes.

Ik heb net jullie verhaal gelezen

Hopelijk komt het goed voor jullie. Heel veel sterkte en succes.
Laatst gewijzigd door kastelke op 15 jan 2010, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd
Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd
Dank je Yasmin, we gaan hard aan de slag!
Kiyu
Kiyu