Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2011 (info + deelnemers)
-
- Amerika-ontdekker
Re: DV-2011 (info + deelnemers)
1. Deelnemer: Stephanie
2. Doet je partner ook mee? nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? drie keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf
Succes allemaal!
2. Doet je partner ook mee? nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? drie keer
Succes allemaal!
-
- Amerika-expert
1. Deelnemer: Staceybeesie
2. Doet je partner ook mee? ja
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is poging nr. 9 en 10
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is poging nr. 9 en 10
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
1. Deelnemer: Baia
2. Doet je partner ook mee? neen
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de tweede keer
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de tweede keer
1. Deelnemer: Isabelle (belleke)
3. Hoe vaak heb je in totaal al deelgenomen? 3e keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf
Fingers crossed! So exciting
3. Hoe vaak heb je in totaal al deelgenomen? 3e keer
Fingers crossed! So exciting

1. Deelnemer: Arjan (BBX)
2. Doet je partner ook mee? Nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de 2e keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de 2e keer
-
- Amerika-newbie
1. Deelnemer: PeterBrussel
2. Doet je partner ook mee? Ben alleenstaand
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de 2de maal
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf, natuurlijk!
2. Doet je partner ook mee? Ben alleenstaand
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de 2de maal
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf, natuurlijk!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijstje is weer bijgewerkt!
PeterBrussel, ik zie dat je vorig jaar ook meegedaan hebt, maar dat jij eigenlijk nog een Grote Onbekende voor ons bent. Misschien dat je je even voor kant stellen: viewforum.php?f=17
Waarom zou je graag naar Amerika verhuizen? Welke streek trekt je aan? Weten je familie of vrienden van je plannen, en indien ja: hoe reageren zij daar op?
PeterBrussel, ik zie dat je vorig jaar ook meegedaan hebt, maar dat jij eigenlijk nog een Grote Onbekende voor ons bent. Misschien dat je je even voor kant stellen: viewforum.php?f=17
Waarom zou je graag naar Amerika verhuizen? Welke streek trekt je aan? Weten je familie of vrienden van je plannen, en indien ja: hoe reageren zij daar op?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-ontdekker
1. Deelnemer: Floridariaantje
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? dit wordt onze 6de jaargang ..of 12de keer (met ons beiden dan)
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf ingevuld , daarvoor bureau (usagc)
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? dit wordt onze 6de jaargang ..of 12de keer (met ons beiden dan)
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf ingevuld , daarvoor bureau (usagc)
Hey,er gaat blijkbaar iets mis wanneer de pc een verbinding wil tot stand brengen met de loterywebsite. elke keer ik probeer de foto te laten controleren met de fotovalidator, krijg ik op t'scherm "de webpagina kan niet worden weergegeven!"
als je de procedure juist volgt, moet je eerst daarmee starten om daarna het "entry form " in te vullen.
de tijd tikt.....hoe kom ik er door?
heeft iemand ook te kampen met dit probleem? oplossingen?
groeten,
als je de procedure juist volgt, moet je eerst daarmee starten om daarna het "entry form " in te vullen.
de tijd tikt.....hoe kom ik er door?
heeft iemand ook te kampen met dit probleem? oplossingen?
groeten,
kastelke schreef:Het is weer zover! De Diversity Lottery aka Green Card loterij gaat weer van start!http://www.dvlottery.state.gov/DV-2011: The online entry registration period for DV-2011 will be October 2 until November 30, 2009. Please, check back later for updates and instructions regarding online entry for DV-2011.
INSTRUCTIES
o.a. over de voorwaarden waaraan je moet voldoen om deel te kunnen nemen of de specificaties omtrent je foto: http://travel.state.gov/visa/immigrants ... _1318.html
Waarom kan je afgekeurd worden?:
http://belgium.usembassy.gov/persons_ineligible.html
Is je opleidingsniveau hoog genoeg?:
viewtopic.php?f=12&t=20696
HEB JE NOG VRAGEN? Lees dan aub eerst dit:
viewtopic.php?f=12&t=21131
en viewtopic.php?f=12&t=1555
WIE GINGEN JE VOOR?- Overzicht van de deelnemers + winnaars van de DV-2009:
viewtopic.php?f=12&t=11932
- Overzicht van de deelnemers + winnaars van de DV-2010:
viewtopic.php?f=12&t=18161
Vraagje,
Als ik voormezelf de DV-2011 aanvraag invul dan moet ik ook bij spouse mijn vrouws foto uploaden en haar gegevens. Dit betekent niet dat zij de main aanvrager is ?
Ik kan alsnog voor haar appart invullen ? (en ik neem aan bij haar aanvraag ik ook weer mijn foto/gegevens etc. moet uploaden)
Dus uiteidenlijk als je getrouwd bent heb je 2 keer de fotos geupload.
Als ik voormezelf de DV-2011 aanvraag invul dan moet ik ook bij spouse mijn vrouws foto uploaden en haar gegevens. Dit betekent niet dat zij de main aanvrager is ?
Ik kan alsnog voor haar appart invullen ? (en ik neem aan bij haar aanvraag ik ook weer mijn foto/gegevens etc. moet uploaden)
Dus uiteidenlijk als je getrouwd bent heb je 2 keer de fotos geupload.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat klopt.
Elke
1. Deelnemer: Judy
2. Doet je partner ook mee? Ja
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de 4de keer, dus in totaal 8
2. Doet je partner ook mee? Ja
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is de 4de keer, dus in totaal 8
Hallo allemaal
Jawel....alweer de 4de keer. Heb twee avonden zitten invullen, maar het ging er steeds niet door en nu op zondagochtend lukte het dan eindelijk.
Toch weer spannend. Vorig jaar zei ik 3 maal is scheepsrecht, maar helaas. Dan moet het de vierde keer maar worden. Vindt dat ze daar in Amerika zowiezo naar moeten kijken
.
Succes allemaal
gr Judy
Jawel....alweer de 4de keer. Heb twee avonden zitten invullen, maar het ging er steeds niet door en nu op zondagochtend lukte het dan eindelijk.
Toch weer spannend. Vorig jaar zei ik 3 maal is scheepsrecht, maar helaas. Dan moet het de vierde keer maar worden. Vindt dat ze daar in Amerika zowiezo naar moeten kijken

Succes allemaal
gr Judy
1. Audrey2
2. ja (Ierse nationaliteit)
3. 7e keer
4. Zelf ingevuld
We duimen maar weer voor goed bericht
2. ja (Ierse nationaliteit)
3. 7e keer
4. Zelf ingevuld
We duimen maar weer voor goed bericht

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedoel je dat jullie in totaal al 7 keren hebben deelgenomen,
of dat dit voor jullie beiden de 7de keer is, dus dat je nu poging 13 + 14 doet?
Veel succes!
of dat dit voor jullie beiden de 7de keer is, dus dat je nu poging 13 + 14 doet?
Veel succes!
Elke
Mijn man 7x en ik ook 7x. Sorry voor de onduidelijkheid. Eigenlijk dus dubbel kans maar nog steeds geen succes helaas...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wow! Je hebt hier momenteel dus het record! Na zovele jaren vasthoudendheid zou je inderdaad wel eens hopen om een keer geluk te hebben...
Elke
1. Deelnemer: Erik
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Eén keer
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Eén keer
1. Deelnemer: Moohaa
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Eén keer eerder deelgenomen
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Eén keer eerder deelgenomen
Ik ben wellicht voornemens om begin 2010 een visumaanvraag te doen op basis van employment, hetzij een H1B nonimmigrant, hetzij een EB-2/3 immigrant. Mag ik er nu vanuit gaan dat meedoen aan de lottery daar niet schadelijk voor is en dat, als je de lottery wint, je lottery-winst dan een andere visumaanvraag 'overrulet'?
Wat ik al gevonden heb; in de brochure van de DV staat dat je mee mag doen als je al andere aanvragen hebt lopen. Daarnaast last ik hier dat Kastelke het consulaat eens gemaild heeft waaruit bleek dat meedoen aan de lottery ook geen invloed heeft op een latere andere visumaanvraag.
Bovendien heb ik elders op internet verhalen gelezen van mensen die de loterij juist niet wonnen maar van wie dan uiteindelijk de EB visumaanvraag die op de achtergrond nog liep werd goedgekeurd. En van mensen die al in het bezit waren van een H-1 en al in de USA woonden en daar de lottery wonnen, waardoor ze dus hun status konden aanpassen.
Eigenlijk concludeer ik niks anders dan dat als je de lottery niet wint, de andere aanvragen (al lopend of nog in te dienen) daar compleet los van staan. En dat als je wel wint, je gewoon bij die eerste mogelijkheid je Green card mag grijpen, ookal had je nog andere immigrant of non immigrant petitions.
Ik ben vooral benieuwd of er mensen zijn die menen dat het niet níét zo werkt zoals ik nu aangeef, heeft iemand nog andere suggesties?
Wat ik al gevonden heb; in de brochure van de DV staat dat je mee mag doen als je al andere aanvragen hebt lopen. Daarnaast last ik hier dat Kastelke het consulaat eens gemaild heeft waaruit bleek dat meedoen aan de lottery ook geen invloed heeft op een latere andere visumaanvraag.
Bovendien heb ik elders op internet verhalen gelezen van mensen die de loterij juist niet wonnen maar van wie dan uiteindelijk de EB visumaanvraag die op de achtergrond nog liep werd goedgekeurd. En van mensen die al in het bezit waren van een H-1 en al in de USA woonden en daar de lottery wonnen, waardoor ze dus hun status konden aanpassen.
Eigenlijk concludeer ik niks anders dan dat als je de lottery niet wint, de andere aanvragen (al lopend of nog in te dienen) daar compleet los van staan. En dat als je wel wint, je gewoon bij die eerste mogelijkheid je Green card mag grijpen, ookal had je nog andere immigrant of non immigrant petitions.
Ik ben vooral benieuwd of er mensen zijn die menen dat het niet níét zo werkt zoals ik nu aangeef, heeft iemand nog andere suggesties?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 8177 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 25 Reacties