Wat voor ons ook nog mee speelt is dat ik in het oosten centraler zit ten opzichte van mijn zakenpartners. Van de 20 is er 1 in Denver gevestigd, 2 in LA en 1 in Seattle. De andere 16 zitten in NY, NC, WI en IL en FL en dat is makkelijker bereikbaar vanuit de plekken op mijn lijstje. Van de 7 mensen die er voor ons werken wonen er 2 in OR, dus westkust, de rest woont aan de oostkust of mid-west. Ook dat is makkelijker te bereiken vanuit de plekken van ons lijstje. Met het vliegtuig is alles relatief natuurlijk, maar vanuit de plekken op ons lijstje zijn een aantal plekken zelfs nog prima te rijden en voor de rest scheelt het toch weer wat vliegtijd.

Daarbij vinden we het eigenlijk wel prettig ons enkel op het oosten de concentreren. De VS is zo enorm groot, en nu al komen we er maar moeilijk uit. Het is echt wel fijn dat er nu een vrij groot gebied is wat we links kunnen laten liggen. Daarbij, als we het Westen open gooien kunnen we het ook wel vergeten om met ons huurautotje relaxed overal heen te rijden, terwijl de plekken die we nu hebben dicht bij elkaar zitten. Het circeltje wat we nu hebben voor alle plaatsen van ons lijstje is slechts 36 uur.