WannaMove2NYC schreef:jezus he ziva je moet ook al weer niet overdrijven, k ga heust niet alleen maar geld aan die oom vragen,
sommige mensen ,zoals ik, die werken ook nog
ik weet dat ik daar niet genoeg geld mee verdien maarja het is altijd iets
en nee ik weet niet alles want als ik alles wist dan zou ik het niet aan jullie vragen
en nee ik ben niet arrogant, ik zei dat gewoon voor de lol
en ik wist al lang dat het niet zo makkelijk is om naar amerika te emigreren
Waar overdrijf ik dan? Ik denk namelijk dat jij nogal overdreven doet
Even voor de duidelijkheid, dit forum is voor Nederlanders en Belgen die graag naar de USA willen emigreren om de meest uiteenlopende redenen. Er wordt vooral aandacht besteed aan de problematiek die daarmee gepaard gaat en we proberen elkaar te helpen met adviezen. Zo ook jou toen je je vraag stelde.
Vervolgens ga je bijdehand doen tegen mensen die je proberen te helpen en gedraag je je als iemand die het allemaal wel weet en die geen hulp nodig heeft. Snap je dat dat wellicht niet zo goed valt bij mensen? Ik zie dat ik niet de enige was die er zo over dacht overigens.
Terzijde, Jesus heeft hier weinig mee te maken en als je iets voor de lol zegt kun je smilies gebruiken om dat aan te geven anders is het lastig om te zien of je een grapje maakt of niet.
Resume, ik denk dat alle mensen je hier graag willen helpen met adviezen maar het minste wat jij kunt doen is respect hebben voor die mensen in plaats van te doen alsof je het allemaal wel weet. Lees je eigen antwoorden eens door, dan zie je dat op elk advies wat je krijgt je een antwoord geeft in de trant van "ik weet het beter". Tja prima, maar dan zullen mensen minder geneigd zijn om je te helpen.
Mijn advies aan jou, bekijk welke studies je kunt doen na de middelbare school en vraag of je oom je kan helpen. De meest gebruikte methoden om te emigreren zijn op jou niet van toepassing simpelweg omdat je te jong bent. Dat je werkt is prima, ik zou zeggen blijven doen en vooral sparen voor je toekomstplannen.