CrosstownWoman schreef:Ik had een beetje hetzelfde probleem als jou haha. Vmbo gedaan, daarna havo, 2 keer gezakt voor havo en toen zat ik in een zwart gat
Haha, fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Ik wil graag naar het Green River Community College. En ik ga waarschijnlijk 2 jaar deze opleiding(college) doen. http://www.interlanguage.nl/nl/reis/col ... b=College/
Over het geld zijn we er bijna uit. Ik heb me aangemeld bij Inter Language. Dus hopen dat ik ook word aangenomen!
Weer een stapje dichterbij om het maar zo te zeggen
CrosstownWoman schreef:Volgens mij zijn 2 vriendinnen van mij die op dit moment in Santa Barbara zitten ook via interlanguage, zal het eens navragen
Maar tof hoor als je 2 jaar gaat! Het liefste zou ik dat ook willen doen maar no way dat ik dat geld heb haha.
Nee het is ook echt ontzettend duur. Ja ik zou het leuk vinden als je me kan laten weten hoe zij het ervaren (via de organisatie dan). Want het blijkt dat sommige organisaties er echt een potje van maken.
Woon je nu ook in de USA (tenminste dat staat in je profiel) of Nederland? Of beiden kan ook natuurlijk!
CrosstownWoman schreef:Volgens mij zijn 2 vriendinnen van mij die op dit moment in Santa Barbara zitten ook via interlanguage, zal het eens navragen
Maar tof hoor als je 2 jaar gaat! Het liefste zou ik dat ook willen doen maar no way dat ik dat geld heb haha.
Nee het is ook echt ontzettend duur. Ja ik zou het leuk vinden als je me kan laten weten hoe zij het ervaren (via de organisatie dan). Want het blijkt dat sommige organisaties er echt een potje van maken.
Woon je nu ook in de USA (tenminste dat staat in je profiel) of Nederland? Of beiden kan ook natuurlijk!
In ieder geval niet met EF gaan. schijnt echt bagger te zijn haha. Ik spreek ze als het goed is straks even dus zal het voor je navragen.
Ik woon op dit moment in de USA ja, in Ventura, CA. Heerlijk! Ik ben er vanaf afgelopen december en blijf tot juli. Als je andere dingen oid wilt weten stuur maar even een PM
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.