Dat topic kan je hier vinden: viewtopic.php?f=12&t=33393 **
natasja schreef: " ..... mijn man is reserve navy dus ligt suport anders....."
Hey Natasja en Wiepster,wiepster schreef:" ....Ik ben ook regelmatig alleen, gelukkig max 3 maanden. Steun/support is er weining, als je man reserve of contractor is...dat zal je zelf op moeten lossen. .."
Buiten de topic tijdelijk... had ik nog een ander vraagje. Ik had zien staan dat jullie bekend zijn met fenomeen 'reserve' te zijn bij the navy/army.
Nu wil het zo zijn dat ik en mijn aanstaande hierover aan het nadenken zijn. Het zal voor ons veel mogelijkheden bieden omtrent studie en woning als hij zich aanmeld. Nu zijn we nog druk bezig met het greencard proces, maar daarnaast wordt ik ook maar zenuwachtiger over het feit dat hij "zomaar" volgend jaar weg kan zijn voor 3maanden of meer als hij zich aanmeld.
Ik ben 23jaar, wil graag weer terug naar school en beginnen met het opbouwen van een leven hier in Virginia. We wonen nu nog bij zijn ouders thuis, vanwege zijn voltijd studie en mijn proces.
Daarom zou ik jullie graag willen vragen naar bevindingen, tips en reacties over het feit 'reserve zijn' bij the navy/army.
Zoals jullie zien weet ik er nog niet zo heel veel van en ben ik dus erg benieuwd naar hoe jullie het vinden en hoe jullie er zo bij gekomen zijn om eraan te beginnen.
M.v.g.
Daphne